Gå til innhold

Gode råd mot "flyskrekk"?


Nymfen

Anbefalte innlegg

Eller er kanskje reisefeber bedre ord?

Jeg skal med et par fly nordover med sønnen min i morgen for å besøke slekt og føler meg helt oppløst. Synes selv det er helt latterlig, jeg mener, hadde jeg enda skullet til India f.eks., men jeg skal reise ei strekning jeg har reist utallige ganger før, gleder meg til å komme fram, men har plutselig blitt tåpelig redd for at flyet skal falle ned. :oops:

Noen som er like tåpelige eller har lyst til å si noe hyggelig?

.....

Jeg er skjelven og det kjennes ut som om det er for mye luft mellom cellene. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får iblant tåpelige fikse ideer om at i morgen ramler flyet mitt ned, eller båten går til bunns midt i Nordsjøen... Må bare glemme det og glede seg til turen, til å komme vekk fra det daglige livet, glede seg til å se igjen familie og venner.

Vil bare ønske deg en god tur med sønnen din i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like tåpelig. Skal reise med fly om en uke og har klump i magen bare jeg tenker på det.

Reiste mye med fly før og syntes det var deilig. Men etter at jeg ble mamma er jeg vettskremt for flyturen.

Det har ingenting med fornuft å gjøre... visst "vet" jeg at det er trygt å fly. Men det spiller ingen rolle når jeg sitter der med gråten i halsen og hater intenst å være oppe i lufta.

Er livredd for turbulens jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...