AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Har lagt denne posten i samliv men tar den her også, for det kan jo være at noen vet svar. Hei. jeg er en mann på 38 år som er gift med en som er på samme alder som meg, Jeg er ganske rådløs men jeg har sett at min kone er her inne, og får gode råd, så jeg tenker at kanskje jeg også kan få noen., Min kone hadde en uheldig episode for snart 1 år siden, opplevde et overfall og det var en periode på 2 uker hun ikke spiste noe, kun levde på te, Jeg ble med henne til lege, eller jeg tok henne med til lege rett og slett og vi sa at hvis ikke hun begynte å spise måtte hun regne med en innleggelse. Så hun begynte, men nå går hun motsatt vei, hun spiser masse, og ser ikke ut til å stoppe, jeg elsker henne uansett om hun blir tykk eller ikke, men jeg syntes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Jeg støtter henne uansett, men likevel. Jeg ser at hun sliter. Hun har gått til psykiater men det hjelp tydeligvis ikke, jeg har vært med henne men jeg ser at hun har det vondt. Anonym poster: b4538414c8db5aad2c4e9ea12473225b
Løvetanten Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Snakk med henne og kontakt fastlegen hennes. Han eller hun vil lytte til deg og bekymringene dine og ta det videre med din kone om nødvendig. Mer kan du ikke gjøre med mindre hun er en fare for seg selv eller omgivelsene. Da snakker vi tvangsinnleggelse, men dte høres ikke ut som om hun er der... Men det med fastlegen er kjempeviktig, for da blir det også registrert i "systemet" at noen er bekymret for henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå