AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg sluttet på P-pilla i April, og har siden da hatt veldig uregelmessig syklus. Fikk mens i Mai, og etter det har syklusene vært på 32, 30,26 og 33 dager. Nå har denne syklusen vart i 40 dager, og jeg har tatt to tester som begge er negative. Jeg har jo hatt veldig uregelmessig mens, så kan jo være jeg ikke har fått eggløsningen tilbake, og ellers så har jeg jobbet mye, så kan jo være stress. Men er det noen som har opplevd å ha så uregelmessig mens? Og hva viste seg å være grunnen? Begynner nemlig å bli litt bekymret her. Anonym poster: fed6034f81088998e6e13050af5ba1ac
Rosadotten Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Jeg hadde veldig uregelmessig mens før. Det kunne gå 2-3 måneder uten at jeg fikk den, og den varte i 2 uker hver gang ca. Begynte på P-piller og nå har jeg alt under kontroll Legen sa at noen kvinner bare har det slik, og det var visst ikke noe spesiell grunn til at det var slik, annet enn stress osv som du nevnte Men man vet jo aldri, greit å prate med legen om det
Gjest TS Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Håper du har rett. Men burde vell ta en tur til legen om det fortsetter ja.... sukk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå