AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg er generelt fornøyd med utseende mitt. Jeg kunne gjerne hatt et par kilo mindre og litt tykkere hår, men jeg kan ikke klage og vil si jeg ligger over "gjennomsnittet". Men, det jeg har lagt merke til er at jeg får mye oppmerksomhet når jeg er på reise i utlandet eller andre steder i Norge enn det jeg får av de jeg kjenner i byen her hvor jeg bor. Her får jeg relativt lite oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg har også lagt merke til når jeg møter nye folk at de virker veldig interessert med en gang og tar initiativ osv, men at det stopper der (hvis det ga mening). Jeg lurer derfor på: kan det ha seg at utseende mitt alene er ganske bra, men at jeg har dårlig utstråling (evt. gørrkjedelig personlighet) slik at så fort folk blir kjent med meg så trekker de seg unna? Eller kan det være at jeg sender ut signaler om at jeg ikke er interessert? Hjelp!? Anonym poster: 3905a97e7330487c3bd0c5548c83c78a
Papirbit Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hæ? spør du oss om du har dårlig utstråling eller kjedelig personlighet? vi vet jo det ikke vi? kan jo hende at du lukter rart og! vi vet jo det ikke..Mitt råd er at du skal snakke om det med en du kjenner godt og en du stoler på kommer til å være ærlig..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Jeg vet jo at dere ikke kjenner meg, men jeg lurte bare på om dere har noen teorier om hva det kan være.. Takk for hjelpen liksom.. Anonym poster: 3905a97e7330487c3bd0c5548c83c78a
Papirbit Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 VI kan ikke vite mer enn det du selv vet og det du selv forteller.. som sagt: snakk med en som kjenner deg. Kanskje du har rare uvaner som skremmer folk? eller så er det bare folka som har vært rare mot deg.
Katniss Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Omtrent alle får mer oppmerskomhet i utlandet fordi gutter er langt mer direkte der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå