Hanne23 Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg er ei jente på 19 år, som har smerter under samleie. Det er ikke uutholdelig smerte, men bare ubehagelig. Det skjer i det kjæresten min skal penetrere, rett ved kjedeåpningen, kanskje 1 eller 2 cm inn. Det føles ut som om det er tørt, men det er ikke det, er rimelig kåt og ekstremt våt før vi starter økten. Føles nesten ut som om huden blir dratt innover. Har ikke hatt dette problemet i andre forhold. Å den smerten oppstår ikke når vi har doggy (vaginalt). Smerten oppstår kunn i et litelite område. Noen her som har opplevd det samme?
Hanne23 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2012 Foresten, der jeg kjenner det mest er et lite område som peker opp mot magen
Gjest wahaj Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Sopp? Er det under hele samleiet, eller kun i starten? Hvis det kun er i starten kan det hende du er litt trang også, at han går inn for fort?
Pottah Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Skjer det samme med meg, men bare i starten. Så for min del er det nok bare at jeg er litt trang.
Gjest oreokaka Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Kan hende du har vestibulitt? Det har jeg fått bekreftet nå, og jeg syntes det var helt forferdelig når kjæresten min akkurat skulle til å "gå inn" i meg. Har du vondt etterpå også? 1
Hanne23 Skrevet 9. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2012 Kan hende du har vestibulitt? Det har jeg fått bekreftet nå, og jeg syntes det var helt forferdelig når kjæresten min akkurat skulle til å "gå inn" i meg. Har du vondt etterpå også? Har vondt både i starten, under og etter. Å han går inn relativt sakte.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Gå til legen. Det skal ikke gjøre vondt å ha sex over tid. En og annen gang innimellom skjer med de fleste, men konsekvent vondt tyder på at noe er galt. Sannsynligvis har du bare sopp eller noe annet som er lett å fikse. Anonym poster: 8a693e8a84329ef43b7a3fe5ed5ee144
Gjest oreokaka Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Har vondt både i starten, under og etter. Å han går inn relativt sakte. Har det pågått en stund, og bare blitt verre og verre? Og når du har sex, så biter du bare sammen tennene og håper det snart er ferdig? Og etterpå så har du kjempevondt, og det må gjerne gå mange dager før man har sex igjen? Gå til en gynekolog, ikke for å skremme, men kan hende det er en mulighet for at det er vestibulitt. Kan også hende at det er sopp du har, så du burde snakke med en gynekolog/lege uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå