Gå til innhold

Varme Kose Tøfler


Nyxe

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har brusdag snart og som kjent må jeg gi en veldi detaljret ønskeliste til gubben ellers blir det ignenting. Så jeg tenkte jeg skulle ønske meg noen gode tøfler. Gjerne av type bamse klør osv, men jeg vet ikke hvor jeg skal sende ham til å få tak i slike. Forslag?

Jeg blir også glad for skikkelig gode tøfel forslag som fokuserer på varme og kvalitet heller enn ett morsomt utseende. Men jeg foretrekker veldig tøfler som dekker rundt hele foten.

Jeg har sett litt på Giesswein sine some dekker opp hele leggen. Noen erfaring med dem?

Tusent akk for alle svar ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :) Har sett på brandos men det er mest av tøffler som dekker tærene og har en såle men ingenting dekker hælen. Er så pass frysepinn at jeg må ha noe som dekker mer.

Har desverre ikke hatt mye hell med å finne noe jeg liker enda^^'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen som ser absolutt helt forferdelige ut, men de er kjempe varme og passer perfekt til å tasse rundt hjemme eller på hytten med. Vær obs på at de er veldig store i str. (jeg bruker 36 og str. 34-35 var altfor stort for meg!). Jeg kjøpte mine i Tyskland, men jeg har sett noen lignende noen på Life (helsekostbutikk) :) Er usikker på pris, men vet at de ikke er så veldig dyre.

76684_10151057306591364_275665731_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen hjertelig takk!

Kjempe gode forslag, krysser fingrene for at gubben annskaffer ett av disse forslagene! Klem til dere :D

Endret av Nyxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...