Gå til innhold

cyprus/agia napa

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei! noen som kan anbefalte nettopp agia napa k cyprus? hører at det er dyrt der men hører også at de skal gå inn i eu i mai og at sjansen for at det blir rimeligere er dermed større. settt på hotellet callisto... noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

kypros er rett og slett et grusomt sted... bare masse bråk fyll og grufullhet..voldtekter i all mass. anbefaler deg ikke å dra dit! da er det bedre å bli hjemme i kalde norgen. kypros har ingen ting, verken strender mat eller hygglige folk! dyrt som faen der!

Gjest Seleena
Skrevet

Om man skal holde seg borte frå voldtekar er vel ikkje Norge det tryggaste landet å vere i?

Eg har vert på Kypros, men på familieplassen Fig Tree Bay. Der var det kjempe flott. Prisane er ikkje dyrare enn her i Norge, men det er ikkje den rimelegaste øya heller.

Vi tok og taxi inn til byen Aya Napa. Mitt inntrykk var at det var veldig trangt, men veeeeldig flott. Hyggelege mennesker og. Dei pratar mykje med deg. (Litt mykje bråk og ståhei utpå kveldane.) Eg la ikkje merke til kriminalitet og stor fattigdom på gatene. Sjangsen for å sjå tiggarar og "stakkarar" var små då eg var der.

Om du er ungdom og reiser med vener/partnar er det ein fin plass om du har lagt din elsk på den byen, men eg ville ikkje ha tatt med familien min der. Då finst det myykje finare plassar å reise til på Kypros.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kypros er ikke et grusomt sted! Du må bare hvite når og hvor du skal dra! Hvis du reiser i høysesong og bor på beach and boogie midt i byen så skjønner jeg at du er misfornøyd!

Amber

Gjest Moonshadow
Skrevet
hei! noen som kan anbefalte nettopp agia napa k cyprus? hører at det er dyrt der men hører også at de skal gå inn i eu i mai og at sjansen for at det blir rimeligere er dermed større. settt på hotellet callisto... noen anbefalinger?

Det blir dyrere der når de får euro... Det er fin plass, men...

Gjest Anonymous
Skrevet

???leste i avisen atde faktisk skulle bli rimeligere jeg... slik gjest sa.

Gjest Moonshadow
Skrevet
???leste i avisen atde faktisk skulle bli rimeligere jeg... slik gjest sa.

De på reisebyråne sier i alle fall at det blir der når de får euro, som det har blitt i samtlige andre land med euro som for eks Hellas.

Skrevet
kypros er rett og slett et grusomt sted... bare masse bråk fyll og grufullhet..voldtekter i all mass. anbefaler deg ikke å dra dit! da er det bedre å bli hjemme i kalde norgen. kypros  har ingen ting, verken strender mat eller hygglige folk! dyrt som faen der!

Kjenner meg ikke igjen i dette. Var på Hotel Callisto i aug/sept hele familien(3 barn 10 -15 år). Vi hadde det kjempeflott !

Hotellet var bare utrolig bra, hadde absolutt alt ! Gangavstand inn til sentrum. Vi vandret omkring i sentrum hver kveld, så aldri bråk av noe slag og knapt fyll i gatene. Callisto har både et kjempedigert , flott bassengområde og ligger også rett ved stranden. Alle ansatte på hotellet, restaurantene,severdigheten vi besøkte var hyggelige folk.

Men dyrt var det ! Omtrent som her hjemme.Men man kan spise billig på MacDonalds o.l. steder.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...