Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bo et halvt år til et helt år i England hos besteforeldrene mine ( i tillegg til å gå på skole der)

Det jeg lurer på er hva må jeg gjøre for å få dette til? Hvem jeg må/bør snakke med? Altså dette er helt uten utvekslingsbyråer. Rådgiverene på skolen er desverre ikke så interresert i å snakke om det.

Tusen takk for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker..

Anonym poster: ceb78a7a8b08741814495ce567e3e45e

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Hvis det er videregående tipper jeg det er lettest å gå et helt år, for ellers blir det vel kluss med fag og eksamner.

Ellers har jeg ikke så mye å bidra med, annet enn at jeg synes det er rart ikke skolerådgiver kan i det minste fortelle deg hvem du må snakke med og hvordan du kan gå fram?

Skrevet

ikke lett å si

Anonym poster: ceb78a7a8b08741814495ce567e3e45e

Skrevet

Snakk med rådgiver på skolen din?

Anonym poster: d871325c80a1c2bde3fcc8cc23ad4d78

Skrevet

Det er ikke sikkert det går. Det er rådgiverne dine du må snakke med, bare vær litt påståelig, men ha saken din klar. Si hvor du vil gå og legg frem fagopplegget fra skolen. Du kan ikke bare reise til England og komme tilbake og si at du har gått 2. klasse. Det er en haug med folk som går gjennom byråene og allikevel må ta igjen masse fag fordi det ikke blir godkjent.

Anonym poster: 279e39d8a2655079d96cc8f0ec2097d7

Skrevet

Jeg vet godt at jeg må ta enkelte fag som privatist, problemet er at rådgiverene ikke er spesielt interreserte i å snakke om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...