Gå til innhold

Brunetter eller blondiner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom du skal beskrive din drømmepartner utseendemessig, hvilken hårfarge ville du valgt? Er det slik at kvinner foretrekker mørkere menn, mens menn helst vil ha lyse kvinner?

Anonym poster: 8134084342ab89010448f86ea99eb111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt har jeg aldri forstått dette med hårfarge, det er liksom hele inntrykket som har noe å si for meg,

Har likt gutter med både mørk og lyst hår,og har ofte fått høre at gutter liker at jeg er brunette.

• Liker 1
Skrevet

Dersom du skal beskrive din drømmepartner utseendemessig, hvilken hårfarge ville du valgt? Er det slik at kvinner foretrekker mørkere menn, mens menn helst vil ha lyse kvinner?

Anonym poster: 8134084342ab89010448f86ea99eb111

Brunette.

Skrevet

brunetter

Anonym poster: 0bd9b7205d1a78957375405cb42a302e

Skrevet

Brunette.

Anonym poster: 98f6881cf1401b71eb5d2f8bab9366f5

Skrevet

Rødt hår.

Skrevet

blondine :blomst:

Anonym poster: f0464bfbf10c5b4a6589176d60069058

Skrevet

HMM: høy, mørk og mystisk :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg trodde jeg foretrakk gutter med mørkt hår, men så fant jeg ut at omtrent alle jeg har hatt noe på gang eller vært sammen med har hatt blondt hår. Blondt hår gjør at gutter ser uskyldige ut i mine øyne.

Jeg liker når gutter ser uskyldige ut...også er de egentlig ikke det ;)

• Liker 1
Skrevet

Mørk blond eller brunt foretrekker jeg. Rødt, svart(som i farget) og lys blond er uaktuelt.

Skrevet

Opp igjennom årene har det gått mer på hårstilen, enn hårfargen. En periode var det bad boys med veldig kortklipt/barbert, en annen var det gutter med langt hår. Nå er det åkke som, bare han er sjarmerende, har humor og er snill.

Anonym poster: 37bb08fbfc468574426aec5a1cf6b82c

Skrevet

Jeg elsker mørkhårede menn, gjerne med masse mørkt kroppshår <3

Hilsen brunette med blondt hår.

Anonym poster: 1be28ad816e59303704bf90a700ea7d4

Skrevet

blondes-have-more-fun-brunettes-remember-posters.jpg

Så.. Mørk!

Jeg syns jenter med naturlig lyst hår er veldig fine, men de som er mørkhåret fra naturens side, når de farger håret lyst ser det latterlig ut.

Så: naturlig blondiner er finest.

Anonym poster: b3c561cd5de5ed3a7bcfc2fc8e57b7f3

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns jenter med naturlig lyst hår er veldig fine, men de som er mørkhåret fra naturens side, når de farger håret lyst ser det latterlig ut.

Så: naturlig blondiner er finest.

Anonym poster: b3c561cd5de5ed3a7bcfc2fc8e57b7f3

Fatter ikke hvorfor enkelte bleker håret til nærmest platina når de egentlig er mørkhårete. Mener at en frisør sa at man skal maks tone det ned to toner?

Skrevet

Så lenge håret ikkje er rosa, så er det det same for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde jeg foretrakk gutter med mørkt hår, men så fant jeg ut at omtrent alle jeg har hatt noe på gang eller vært sammen med har hatt blondt hår. Blondt hår gjør at gutter ser uskyldige ut i mine øyne.

Jeg liker når gutter ser uskyldige ut...også er de egentlig ikke det ;)

Sånn er jeg også! fant ut det samme for noen år siden. Nå er jeg helt klar over at jeg går etter blonde gutter. Tror ikke det er fordi jeg synes de ser uskyldige ut, men. Jeg liker bare blonde gutter. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...