terri Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Hei! Iløpet av noen mnd kommer jeg og min kjære til å bestille oss tur til syden. Vi vurderer sterkt kanariøyene, siden vi ikke har lyst å reise for langt. Noen som har tips om et fint sted?? Vi skal på kjæreste-tur og vil ikke på de mest harry charter destianasjonene vil i hovedsak ha en avslappende ferie, men litt å se er et must
Gjest Dream89 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Har vert på fuertoventura øya og der var det UTROLIG flott:) Det er en av de mindre kjente kanariøyene:) Er en stund siden jeg var der men var kjempe flott og koselig:)
freddy Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Hva med å vurdere Madeira som et alternativ, siden dere vil unngå Harry-charter?
søstertusenfryd Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Jeg vil også anbefale Fuertventura! Vi var der på bryllupsreise,det er riktig nok 11 år siden,men tror det fremdeles er "roligere" der enn på feks. Gran Canaria (liker meg der også jeg da.) Ønsker dere god tur når den tid kommer :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå