Gå til innhold

Norske intellektuelle forstår ikke verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hmm.... 200.000 muslimer har slått seg ned i grenseområdene Paraguay-Uruguay.

Dessverre er det lite demokrati i Syd og mellomamerika. Demokrati passer kanskje ikke for alle, i følge Veslebråka. Du får ta det opp med henne.

Det viser seg imidlertid at det er fredligere i demografisk homogene samfunn.

Sunni og Shiamuslimer kan ikke en gang dele samme land utan at de sprenger hverandre til himmels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, historiekunnskaper kommer alltid godt med...

Tror ikke det er noe problem å diskutere det, jeg, men det er kanskje av liten interesse siden muslimene ikke har bidratt med noe særlig der. I Sør-

og Latin-Amerika har de bidratt med enda mindre, men der er lever jo folk i veltilpassede demokratier med velstand, fred og fordraglighet...

Til din orientering: Muslimene har en atskillig lengre og mer blodig historie som koloniherrer og ikke minst slavehandlere i Afrika, også sør for Sahara enn europeerne. Så får vi se hvor lang tid det tar før MOD på nytt "rydder" bort historiske fakta.

Når det gjelder Sør-Amerika er det ytterst få muslimer der, men det er ikke til hinder for at de har etablert et terroristreir av klasse der også, nærmere bestemt i området hvor Paraguay, Argentina og Brasil møtes. Jeg KUNNE gitt en link som dokumenterer det, men da ville vel MOD gått berserk med "rydding" øyeblikkelig.

Prithivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
På Kvinneguiden er det Kvinneguidens regler som gjelder' date=' Prithivi. Vil du unngå sletting eller "rydding" kan det være lurt å respektere dem. :wink:[/quote']

Og hvilken regel forbyr historiske fakta ?

Prithivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ditt spørsmål bety at du ikke har fått med deg grunnen til at vi sletter?

Du finner det i trådene på ris og ros :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt meg: Hvorfor er man deltager på et diskusjonsforum? Noen har kanskje ikke noe annet å gjøre, noen vil lære nye ting, noen mener de har noe de vil dele med andre.

Jeg vet om minst to som kan underskrive på det siste. Med bredbånd kan man si at: "The sky is the limit" All mulig kunskap et tilgjengelig for de som vil vite. Jeg har i lengere tid undret meg over en 1400 år gammel religion som i stor utstrekning bygger på Det gamle testamentet. GT brukes av meddebatantene på disse sider som eksempel på det værste innen Kristendommen. Mao, Islam som bygger på GT MÅ være like ille. Der er vi kommet til sakens kjerne, LIKE ILLE. Islam er endelig, fullkummen og perfekt. Den kan og skal ikke moderniseres. Uansett hva Erna Solberg mener.

Ikke alle M er fundamentalister, hevdes det. Riktig, men mullahene er ganske nære fundamentalistene og de som styrer massene. Forskning og utvikling er "nærmest" bannlyst innen Islam.

Pakistan med 145 mill. innbyggere. Hjemmemarkedet er enormt. det finnes ikke en moped, motorsykkel eller bil som det står "Made in Pakistan" på. Outsorcing innen data og teleservice er utbredt i India. Mange amerikanske firmaer får regnskapstjenester, og sentralbordtjenseter utført i India. Silicon Wally baserte selskaper bruker indiske programerere i India. Hvorfor valgte de ikke like godt Pakistan med like lave lønninger? Tyskland har særordninger for indiske computereksperter for å få dem til å komme med sine kunnskaper.

Pakistan stod for 0.03% av verdens samlete forskning i 2003.

Kan det ha sammenheng med deres reilgion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til din orientering: Muslimene har en atskillig lengre og mer blodig historie som koloniherrer og ikke minst slavehandlere i Afrika, også sør for Sahara enn europeerne. Så får vi se hvor lang tid det tar før MOD på nytt "rydder" bort historiske fakta.

Når det gjelder Sør-Amerika er det ytterst få muslimer der, men det er ikke til hinder for at de har etablert et terroristreir av klasse der også, nærmere bestemt i området hvor Paraguay, Argentina og Brasil møtes. Jeg KUNNE gitt en link som dokumenterer det, men da ville vel MOD gått berserk med "rydding" øyeblikkelig.

Prithivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ditt spørsmål bety at du ikke har fått med deg grunnen til at vi sletter?

Du finner det i trådene på ris og ros  :wink:

Dere sletter i ørska, og av frykt for sannheten. Når det absurde i en del av slettingen blir påpekt svarer i hvert fall du med usannheter.

Det er ikke en gang et minstemål av logikk og konsekvens i slettingen. Ta en titt på Postmannen sin link som ikke er blitt slettet. Det er en sammenhenge tirade mot kristendom, full av løgner og halve sannheter. Hva er det som tilsier at det får stå mens dokumenterte historiske fakta slettes ?

Prithivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere drevet denne kampanjen mot Islam i flere dager. I tillegg blir jeg beskyldt for usannheter til tross for at jeg for lengst har beklaget at jeg slettet en link til Koranen. Jeg synes det er på tide å forlate dette temaet, som også er i ferd med å gå over i direkte usakligheter. Denne tråden er allerede ryddet en gang, så nå lukker jeg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...