Gå til innhold

Er jeg for tynn (gutt)?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neineinei. Her gjelder analogi til det fulle!

Snakk om fordommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om fordommer.

Hahahaha. :P

Gjest avocadoen
Skrevet

TS. Drit faen i de mannfolka som sier at du bør være usikker over høyden din. Jeg er kvinne og 162 høy, og jeg ville valgt en mann på 167 foran en på 2 meter uten å blunke.

Til de som alltid skal rakke ned på folk: dere må ha et trist liv.

Ellers synes jeg ikke du virker for tynn heller. Vær fornøyd med den du er! Ikke noe som er mer attraktivt enn en selvsikker mann!

(har forresten en kompis på 170 og jeg kan ikke komme på noen som jeg kjenner som er mer mandig enn han. Samtidig er han veldig snill og god. Skikkelig damemagnet! (dessverre er han forlovet). Han jobber og som dørvakt nå og da og blir respektert av de på 2 meter også. Viser bare at du ikke trenger å være høy for å være mann! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 168 cm og veier 57 kg. Er gutt på 21 år. Du er ikke for tynn...

Anonym poster: ad9b961f8b1ce7a91ef47b533834de74

Skrevet

TS. Drit faen i de mannfolka som sier at du bør være usikker over høyden din. Jeg er kvinne og 162 høy, og jeg ville valgt en mann på 167 foran en på 2 meter uten å blunke.

Til de som alltid skal rakke ned på folk: dere må ha et trist liv.

Ellers synes jeg ikke du virker for tynn heller. Vær fornøyd med den du er! Ikke noe som er mer attraktivt enn en selvsikker mann!

(har forresten en kompis på 170 og jeg kan ikke komme på noen som jeg kjenner som er mer mandig enn han. Samtidig er han veldig snill og god. Skikkelig damemagnet! (dessverre er han forlovet). Han jobber og som dørvakt nå og da og blir respektert av de på 2 meter også. Viser bare at du ikke trenger å være høy for å være mann! :)

ingen mannfolk som rakket ned på høyden hans her? det var et kvinnemenneske som gjorde det. rofl

Anonym poster: 683a78347ca94deeda58a713c199ec10

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en mann på 164 cm.

Veier 60 kg, noe jeg anser som litt for mye!!

:P

Gjest avocadoen
Skrevet

ingen mannfolk som rakket ned på høyden hans her? det var et kvinnemenneske som gjorde det. rofl

Beklager. Syntes det sto at kjønnet var mann. Men poenget er det samme uansett.

Gjest badeand1
Skrevet

What..

Skrevet

What..

? Jeg kan ikke noe mer opp i vekt hvertfall.

Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg er rundt 185 og veier ca 78-79kg.

Jeg er 182 og veier 90kg..

Hva var poenget?

• Liker 1
Skrevet

Hva var poenget?

Hva var poenget?

Din feite gris.

• Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Din feite gris.

Oink oink! Snøft snøft!

Skrevet (endret)

Kos deg med vekta du. I det du begynner å legge på deg, vil fettkappa imellom navlen og penisrota begynne i vokse seg tykkere og medfører til at lengden på penisen blir kortere. Det er ikke noe tull i at mannfolk som legger på seg opplever at penisen krymper i lengde. Penisens lengde er gitt, med mindre du på et eller annet vis prøver å forlenge den. Jo mere fett du får på :-!kroppen jo mere amputert blir lengdet på penisen. Så kos deg med vekta du. Det kommer tider da du opplever nettopp dette problemet å ønsker deg en tynnere kropp og lengre penis B-)

Endret av Kjell
Gjest Wanderlust
Skrevet

Syns det høres ut som en fin vekt i forhold til høyden din! Nå må du huske at alle har vi forskjellig smak, det viktigste er at DU liker den du er.

Skrevet

Du skal ideelt sett ligge på antall cm over høyden i kilo med en fordelaktig fordeling mellom

fett og musklatur på ca 13-15%. Så i TS sitt tilfelle blir det 67kg...vil nå anbefale å trene en del

styrke slik at du får enda noen kilo å gå på da, spess når du nærmer deg slutten av 20årene.

Skrevet

Jeg er rundt 185 og veier ca 78-79kg.

Du er 6-7kilo undervektig

Skrevet

Du er 4kg undervektig

Skrevet

jeg er 23, 177 og 68 kg, jeg er enda tynnere enn deg. har ikke fått noen kommentarer på vekta:P går sikkert bra.

Du er 9kg undervektig...er det nødvendig i en verden med overflod av mat som her oppe ?

Skrevet

Vekta er helt normal. Om du er usikker på noe burde det være høyden din. Sorry bro.

Ouch ..er du høy selv kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...