Asa Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Noen som vet hvor en kan få kjøpt en god mandolin? Har sett de har på Clas Ohlson, men vet ikke om de har god kvalitet.
FantasDick Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 (endret) Er ikke mandolin et instrument? Endret 3. november 2012 av Zaphireh 2
frøkna Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Hvis du bor i Oslo er det en super kjøkkenbutikk rett over gata ved Saras cafe der. Akkurat nå har navnet falt ut av hodet mitt, men det er der flere restauranter kjøper utstyret sitt, så skikkelige varer! De har også veldig mange andre nyttige kjøkkenting.
Brunhilde Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Er ikke mandolin et instrument? Joda, og så er det en sånn: 1
venus_ Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Hvis du bor i Oslo er det en super kjøkkenbutikk rett over gata ved Saras cafe der. Akkurat nå har navnet falt ut av hodet mitt, men det er der flere restauranter kjøper utstyret sitt, så skikkelige varer! De har også veldig mange andre nyttige kjøkkenting. Enig! GG heter den. 1
FantasDick Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Joda, og så er det en sånn: Haha, takk for oppklaringen! 1
Asa Skrevet 3. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar! Da skal jeg ta turen innom der.
Gjest gjest17 Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Se her, denne kjøpte jeg inn for jobben, funket utmerket; http://hobbykokken.wordpress.com/2010/05/30/test-microplane-slicer/ :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå