Gå til innhold

Trening i svangerskapet - noen tips?


percas

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere har erfaring med trening i svangerskapet. Jeg har trent spinning av og på i mange år og litt styrketrening.

I januar begynte jeg også med styrkeløft (markløft (100 kg), benkpress (40 kg) og knebøy (40 kg)). Har hatt fin fremgang her og har tenkt å fortsette å trenedisse øvelsene også så lenge det går, men selvfølgelig veldig, veldig lett.

Regner med at jeg må skru opp styret litt på spinninga etterhvert som magen vokser, men det er jo ikke noe problem.

Noen flere som trener? :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vel jeg trænede rå bodybulding da jeg gik med den første og jeg trændede på konkurance stadie, og jeg fik pænt besked om at slutte med det, kunne gå i svømme hallen, gå lange ture eller sykle ( ikke spinne) med løfte niks jeg hørte ikke helt efter hvad lægen sagde til mig var ung og smart, og endet oppe med at ligge på hospitalet i et helt måned da jeg havede slidt de bånd som holder fosteret oppe var heldig med at nøjes med forskrækkelsen og fik en fin jente et par måneder efter så vær forsigt med for meget træning i svangerskabet, og ridning er også fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...