sjonkelrolf Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 (endret) En ting jeg har lagt merke til over lengre tid er alle jenter som går rundt i treningsbusker, evt. også treningstøy. Tidspunktet på døgnet har ingen ting å si, bortsett fra sent på kvelden. Ser dem på T-banen, bussen, i gatene, på universitetet, kort sagt over alt, ute. Hva er egentlig poenget? Skal jeg trene, tar jeg med treningstøyet og går med vanlige klær utenfor treningssenteret. Endret 3. november 2012 av svendsenrobin 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 En ting jeg har lagt merke til over lengre tid er alle jenter som går rundt i treningsbusker, evt. også treningstøy. Tidspunktet på døgnet har ingen ting å si, bortsett fra sent på kvelden. Ser dem på T-banen, bussen, i gatene, på universitetet, kort sagt over alt, ute. Hva er egentlig poenget? Skal jeg trene, tar jeg med treningstøyet og går med vanlige klær utenfor treningssenteret. Hva er poenget med å bry seg om hva andre går kledt i? De synes vel treningstøy er behagelig da. Anonym poster: 4dafffcd3336c8b22df8464c7afb012b 22
Rubies_ Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg. Jeg syns ikke det er noe pent å gå rundt i joggebukser overalt, men det er ikke sånn at jeg gidder å bry meg om andre jenter gjør det. 2
sjonkelrolf Skrevet 3. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg. Jeg syns ikke det er noe pent å gå rundt i joggebukser overalt, men det er ikke sånn at jeg gidder å bry meg om andre jenter gjør det. Ikke det at jeg går rundt og irriterer meg over det. Men det er såpass mange som gjør det, og det har vært sånn i lengre tid, så jeg lurer jo litt på det. Kall det nysgjerrighet.
Bachata Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Og selv om DU tar med treningstøy og skifter der, så er det faktisk veeeeldig mange som ikke gjør det. Jeg har trent daglig i mange år, og jeg skifter stort sett hjemme, drar til treninga i treningsklær (og er dermed på både buss og t-bane i treningstøy), trener også drar jeg hjem i treningstøy og dusjer og skifter hjemme. Det er slik JEG liker å gjøre det. Mange av de jeg trener sammen med gjør akkurat det samme, jeg kjenner nesten ingen som trener mye, som faktisk skifter før og etter trening. De fleste av oss liker å bruke dusjen hjemme, og liker å komme oss hjem raskest mulig etter trening. Det hender da også at jeg ses på butikken i treningstøy, fordi jeg lett kan stikke innom butikken før eller etter trening, i treningstøy, dersom det faktisk er noe jeg trenger før jeg skal hjem. Når man trener minimum 6 timer i uka, så blir på en måte NOK tid tilbragt på trening, trenger ikke være på senteret lenger en nødvendig. 21
Rubies_ Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Ikke det at jeg går rundt og irriterer meg over det. Men det er såpass mange som gjør det, og det har vært sånn i lengre tid, så jeg lurer jo litt på det. Kall det nysgjerrighet. Ok. Da kan jeg dessverre ikke svare deg :gjeiper: Går bare i joggebukser hjemme og på tur med hunden.
Gjest tarandus Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Hva er det med folk som må irritere seg over hva andre har på seg? 5
lalaB Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Det er jo også noen som har en litt sporty stil, og at treningstøy dermed en del av denne stilen. Kan sikkert være flere som går i løpetightsen på forelesning på universitetet før de trener og drar hjem. Så slipper de å ha med en bag ekstra fordi de skal trene før de skal hjem.. 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Ikke det at jeg går rundt og irriterer meg over det. Men det er såpass mange som gjør det, og det har vært sånn i lengre tid, så jeg lurer jo litt på det. Kall det nysgjerrighet. Det er veldig behagelig å gå i, så går ut fra det er derfor. Jeg kjenner i alle fall folk som har på seg treningstøy hele dagen hvis de skal trene etter skolen, så skifter de heller til vanlige klær etter trening. Anonym poster: 8fac758ab8c9f12d25235c2462a519ed 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Her i Tromsø går de fleste i treningstightsen sin overalt!!! På butikken, på jobb, på universitetet.... Skjønner ikke greia. Anonym poster: 43b257e111219f2e3ecdb79669a77ae0
kubrak Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Det er jo også noen som har en litt sporty stil, og at treningstøy dermed en del av denne stilen. Kan sikkert være flere som går i løpetightsen på forelesning på universitetet før de trener og drar hjem. Så slipper de å ha med en bag ekstra fordi de skal trene før de skal hjem.. løpetights ser jo ikke så værst ut heller da
Gjest Tidssone Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Jeg gidder ikke å dra på en bag, derfor har jeg på meg treningsklær når jeg drar på trening. Som oftes stikker jeg innom butikken på vei hjem, da har jeg fortsatt på meg treningsklærne. Det _kunne_ ha vært andre årsaker som: - plage andre - vise fram rumpen min - at jeg alltid går i treningsklær - at treningsbuksen er favorittplagget mitt men sånn er det ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 For øvrig, angående heterofile menn, jeg trodde stereotypien gikk i at det bare var homofile menn som brydde seg om andres klesstil? Anonym poster: 33f54a490b851b80c80a912c6f611218 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 Har ei venninne som går rundt i treningstights over alt, men hun trener aldri, synes bare det ser fint ut Forøvrig vil jeg si deg ts at kvinner som går rundt med treningsBUSKER må trimme busken sin! Anonym poster: 7e1fe294d7e40edf52bd3e752a285ee6
sjonkelrolf Skrevet 3. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2012 Beklager at jeg ikke har terminologien i orden her Men når jeg bruker ordet "treningsbukse" så mener jeg de tettsittende svarte (som regel) buksene som er svært populære blant jentene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 De dagene jeg slutter tidlig på skolen, går jeg med treningsklær på skolen og drar rett på trening så hjem og dusjer. Dette er fordi jeg ikke gidder å bære på en skolesekk+ en bag. Jeg liker også helst å stelle meg på badet mitt hjemme hvor jeg har alle tingene mine. De dagene jeg ikke trener bruker jeg heller ikke treningsklær. Dette er også sånn med de jeg kjenner som trener. Anonym poster: 92806715530cfc16c71edd75ccc6904a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #18 Skrevet 3. november 2012 grunnen til hvertfall jeg bruker treningsTIGHTS er fordi de er 100 ganger bedre og gå i også sitter de tettsittende til kroppen, som gjør de behagelige å ha på og trene i. Anonym poster: 92806715530cfc16c71edd75ccc6904a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #19 Skrevet 3. november 2012 Å hvor er det så du befinner deg hvor 'alle' jentene går rundt i løpetights? har nemlig lagt merke til det samme selv,lurer på om det er et nytt motefenomen dette Anonym poster: b5f934bea63b2f195f7f25b9a635d84f
skreppamedleppa Skrevet 3. november 2012 #20 Skrevet 3. november 2012 Skjønner heller ikke denne fasinasjonen for å bry seg så kraftig med andres treningsbukser. Nå er ikke jeg noen treningssenterdame, men går mye på fjellet, og må gå igjennom byen eller på bussen og hva skal jeg gjøre da? Ta på meg kjole først og skifte bak en busk slik at folk ikke tenker ”å nei hun går med tettsittende trenings bukse, uff så ustelt, eller for en oppmerksomhets tulling” Eller gå på fjellet i kjole og høye hæler, kanskje en dongeribukse? Nei vetu hva.. Skal jeg innom butikken på veien for å kjøpe middag etc så har jeg da ingen betenkeligheter med det. Treningstights er behagelig å trene/jogge gå på tur i og om folk bak meg i køen på butikken eller passasjerene på bussen har et så ekstremt behov for å mene noe om det så bryr ikke det meg et plukk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå