Gå til innhold

Menn, VIL dere virkelig slikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er som mange andre kvinner usikker når det kommer til motta oralsex. For min del klarer jeg kun å slappe av dersom jeg vet at mannen virkelig vil gå ned på meg. Dersom jeg er usikker tenker jeg at mannen føler seg litt "presset" til å gjøre det fordi det er forventet at en skal gi og ta. Når dere går ned på partneren deres er det fordi det er forventet, fordi dere nyter det selv, eller dreier det seg kun om å tilfredsstille henne?

Anonym poster: 0661723443140a035af1f35cb7093faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, men det er individuelt.

Anonym poster: 4aff5908f0e70e10a25cb7af8e0ca418

Skrevet

sorry, men det er individuelt.

Nettopp derfor jeg spør

• Liker 2
Skrevet

jeg elsker det. går gjerne ned både fremme og bak, men helst i nye forhold. Har jeg hatt partneren lenge blir det litt kjedelig og noe jeg gjør fordi hun liker det. Ikke annet.

• Liker 1
Skrevet

Like godt som alt annet, når hun er ekstra våt, kanskje mer enn alt annet, når jeg er i det humøret ;).

Skrevet

Jeg synes det er kjempe gøy :D Er ikke noe mer givende enn å se jenta nyte det når man leker seg der!

Og med det mener jeg ikke at jeg gjør det bare fordi hun ønsker nytelse, men at det å gi henne nytelse også er nytelse for meg. Og så lenge man er ren der nede, så er det som regel god smak også ^^

• Liker 1
Skrevet

Nettopp derfor jeg spør

Men om det er individuelt så må du jo nesten spørre partneren din.

Svarene du får her trenger jo ikke ha noe sammenheng med de mennnene du har sex med.

Skrevet

Men om det er individuelt så må du jo nesten spørre partneren din.

Svarene du får her trenger jo ikke ha noe sammenheng med de mennnene du har sex med.

Hun ønsker vel å skaffe seg en oversikt over hvordan den generelle oppfatning hos andre menn er ettersom hun ikke virker å tro at sin egen mann vil svare ærlig på spørsmålet. Det er jo nettopp det som er problemet hennes - at hun ikke klarer å nyte det ettersom hun ikke tror på at de gjør det kun for å gjøre henne til lags, og at de egentlig misliker det.

At dette forumet antakeligvis ikke er et veldig bra sted for å få svar tilbake fra veldig mange menn er en annen ting. Og som noen andre nevner i et svar her, så kan det jo (forhåpentligvis være) at selv om menn generelt, eller din, av en eller annen grunn ikke liker å slikke så liker de fortsatt å se at du nyter det. Egentlig heller jeg nok mot at det er mer givende for deg å søke svarene du trenger hos deg selv og din partner enn på denne måten. Du vil ikke få noe representativt gjennomsnittsvar via denne tråden uansett. Som AB jeg siterer påpeker, er det den mannen du har nå som er viktig for deg.

• Liker 3
Skrevet

Det er vel omtrent som det samme som med å suge for jenter. Noen hater det. Noen synes det er greit fordi partneren liker det. Noen elsker det.

Jeg hører til de som elsker det. :)

Anonym poster: 6ef6ffc8614c099ab9b30eecca7ac30f

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 8
Skrevet

Jeg syns det er skikkelig kleint å motta oralsex, klarer bare å tenke på om jeg er ren nok, glatt nok, lukter bra, smaker bra, om fyren heller ville ha gjort noe annet enn å slikke hvis han fikk velge selv, masse sånne ting.

Det merker du på han. Det merker du på han hvis han sier, "m-mm, okei, jeg kan slikke deg da". Du merker det også på om han gjør det med en intensitet som om han hadde vandret i ørkenen hele dagen og du var vannhullet hans eller om han gjør det som om du var et råtnende lik.

Anonym poster: 6ef6ffc8614c099ab9b30eecca7ac30f

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Helt ærlig? Vi menn er jo som kjent ganske usikre på oss selv og fitta er jo, med respekt å melde, ikke spesielt pen å se på så; nei - slikking er i bunn og grunn litt ekkelt......men vi gjør det så klart for deres skyld....

:sarkasme:

Skrevet

Helt ærlig? Vi menn er jo som kjent ganske usikre på oss selv og fitta er jo, med respekt å melde, ikke spesielt pen å se på så; nei - slikking er i bunn og grunn litt ekkelt......men vi gjør det så klart for deres skyld....

:sarkasme:

Er du gay?

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil virkelig slikke, ja! Det er veldig deilig på veldig mange måter :)

Skrevet

Er du gay?

En mann er da ikke homo om han ikke liker å slikke :) Ikke alle liker det, og det er helt greit.

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Er du gay?

En mann er da ikke homo om han ikke liker å slikke :) Ikke alle liker det, og det er helt greit.

Legg merke til Ironi-flagget....

Skrevet

Vet det^^ Prøvde å være spøkefull, men burde vel skrevet (Dette innlegget er ment som humor) ^^

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Er du gay?

Nei, men jeg er åpenbart litt skarpere enn deg da jeg kjenner definisjonen på både sarkasme og ironi....

Pluss at min definisjon av spøkefull åpenbart er en annen enn din.

Verbale skudd fra hofta som omhandler enten seksuell legning, hudfarge eller politisk ståsted havner ikke i humorskuffen min, for å si det sånn :opplyser:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...