Gå til innhold

Video fra Ipad


Giacomo_P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FINALMENTE!

Ok, da virker det i allefall på jpg formater :Nikke:

Her har jeg sittet mange netter.

Heldiggrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Ja, og er ikke sikker på html heller, men det er kanskje ikke egentlige bildefiler, bare bilder som vises gjennom nettkoden (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og er ikke sikker på html heller, men det er kanskje ikke egentlige bildefiler, bare bilder som vises gjennom nettkoden (??)

Hvis linken slutter på .html, fungerer det ikke, for da er ikke linken til selve billedet. Noen nettsteder gjør nok dette bevidst for å undgå slik "hotlinking".

Jeg er ikke sikker på hvorledes det teknisk fungerer, men det lar seg i hvert fald ikke gjøre med img-tags til forumet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Hvis linken slutter på .html, fungerer det ikke, for da er ikke linken til selve billedet. Noen nettsteder gjør nok dette bevidst for å undgå slik "hotlinking".

Jeg er ikke sikker på hvorledes det teknisk fungerer, men det lar seg i hvert fald ikke gjøre med img-tags til forumet, dessverre.

Da får jeg holde meg til å se etter jpg, mye bedre enn ingenting! Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg holde meg til å se etter jpg, mye bedre enn ingenting! Takk for hjelpen :)

Gleden er på min side, fanciulla mia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...