Gå til innhold

Allergitest - avvikende blodprøvesvar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har slitt en stund med ekstremt hovne øyne og store knusktørre parti rundt øynene og andre steder i ansiktet. Var derfor hos legen og tok noen blodprøver, 6 glass forøvrig. I dag fikk jeg brev i posten om at disse testene viste avvikende prøvesvar, og at de anbefalte meg å bestille ny time snarest for oppfølging. Jeg ringte legekontoret og fikk time på mandag, men hun sekretæren eller hva det var for noe kunne ikke svare meg noe på hva det gjaldt. Jeg er jo altså litt bekymret. Regner jo egentlig med at det er utslag på allergitesten, men samtidig er jeg litt bekymret og tenker for mye. Synes liksom det hørtes så skummelt og bastant ut måten det var formulert på. Noen som vet litt bedre og mer konkret enn meg og legesekretæren? :)

Anonym poster: 94470e8c82bd3311742f97adaab841ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare det at det er utslag og at du må komme inn for å finne riktig behanding:) kanskje de også må ta noen flere/nye prøver:) du får trøste deg med at det sikkert ikke er noe spesielt alvorlig da du fikk det tilsendt i brev og at de ikke ringte deg rett etter svarene forelåg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...