Gå til innhold

Harald Rønnebergs berømte sitat:


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

"Jeg har en rimelig god følelse!!!"

Hver fredag... Episode etter episode, sesong etter sesong. Alltid like hysterisk morsomt!

Begynner det ikke å bli litt utdatert?

Endret av spørsmålstegnet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes dere det er like morsomt hver gang han deler sine følelser om hvor stor sjangsen han har til å vinne?

For å svare på dette, avhenger det litt at dere ser på Senkveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig hele Senkveld er blitt veldig utdatert. De har gjort den samme greia i åresvis, de samme vitsene, veldig mange av de samme gjestene, og innslagene de har med konkurranser er også blitt veldig like. Synd..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Det er ingenting nytt, og det virker veldig ut som om Thomas og Harald skriver vitsene sine selv. Ærlig talt, men de er ingen komikere! Programlederrollen er de jo flinke til. Men det begynner å bli en parodi på seg selv. Samtidig synes jeg at programmet begynner å passe mer for små barn. Veldig mye prompe og krampe-humor.

Lurer egentlig litt på hvor mye den sofaen kosta? Tok den hele budsjettet? Greit nok at gjester koster litt, og hvertfall de konkurransene der de skal til diverste land. Den introen for eksempel. Hvor mange år på rad har ikke den gått? Hehe, den kosta vel for mye å lage, så de har vel ikke råd til å bytte den ut. Men vær så snill. De kan ikke holde på i samme sporet uten å utvikle seg. De kan ikke fortsette å bare spille på sitt eget navn og rykte. Det holder ikke i lengden, selvom det har vart i over 10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver fredag den samme setningen, Episode etter episode, sesong etter sesong sier du, ja men siden du ikke liker dette programmet hvorfor ser du det hver fredag, Episode etter episode, sesong etter sesong?

Liker du selvpining siden du ser på det hver eneste gang selv om du ikke liker det?

Selv har jeg funnet ut at om jeg ikke liker et program som f.eks Senkveld eller Ylvis eller andre program du ikke liker så piner ikke jeg meg selv så mye at jeg må se det hver eneste fredag år inn og år ut bare for å klage på en sofa eller for å se om det er en standard setning som går igjen.

Jeg synes programmet funker, jeg liker deres selvironi og om jeg ikke hadde likt det hadde jeg sitt på beat for beat som og har hatt det samme konseptet i 10 år eller skavland eller noe annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes dem var artigere om de ikke stjal så mye fra andre talkshow (dukkene som sang i starten før var rett fra The Late Late Show with Craig Ferguson mens det med bildene i starten nå er fra Graham Norton Show), nå ser jeg bare på om dem har gjester jeg liker, og det er ikke så ofte lenger.. men jeg må innrømme at jeg finner underholdning i ting som turen dems til Svalbard og når dem var i Italia med Rein Alexander og sang opera, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller Senkveld enn Skavlan

Anonym poster: 679e84add374434edcd0992b45ae43c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver fredag den samme setningen, Episode etter episode, sesong etter sesong sier du, ja men siden du ikke liker dette programmet hvorfor ser du det hver fredag, Episode etter episode, sesong etter sesong?

Liker du selvpining siden du ser på det hver eneste gang selv om du ikke liker det?

Selv har jeg funnet ut at om jeg ikke liker et program som f.eks Senkveld eller Ylvis eller andre program du ikke liker så piner ikke jeg meg selv så mye at jeg må se det hver eneste fredag år inn og år ut bare for å klage på en sofa eller for å se om det er en standard setning som går igjen.

Jeg synes programmet funker, jeg liker deres selvironi og om jeg ikke hadde likt det hadde jeg sitt på beat for beat som og har hatt det samme konseptet i 10 år eller skavland eller noe annet

Hvem sier at jeg ser på det hver fredag?? Og hvem sier at jeg ser på Ylvis. Man må vel få lov til å ha meninger om program selv om man ikke ser på det hver gang. For meg er pining at jeg må forholde meg til sånne som deg som kommer med det tåpelige argumentet "men kan du ikke skru av hvis du ikke liker det". Det må vel gå ann å forandre litt på et konsept, sånn at det kan bli bedre. Og i dette tilfelle så har Senkveld holdt seg på et spor i en evighet. Selvfølgelig switcher jeg innom engang i blandt.. eller ser på det fordi venner som jeg henger på en fredagskveld vil se på det. Men nei, jeg ser ikke på det hver gang. Hvem har sagt at jeg ikke liker Ylvis? Jeg har jo understreket at de er morsomme i flere anledninger, men ofte så er de morsomme på andres bekosting. Som for eksempel å sparke folk i rompa. Utrolig tåpelig. Eller Torsdagskveld fra Nydalen, der spesielt det siste som skjedde der de fikk Erik Solheim til å parodere hu som tok selvmord! Jeg må få lov til å ha en mening om noe jeg ikke liker. Akkurat som at du må lese og ty til tastaturet og komme med den tåpelige kommentaren. Kan du ikke la være å skrive hvis du lar deg irritere? Jeg ville ha kalt det selvpining. Eller er det tilfredstillende å prøve å irettesette meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sier at jeg ser på det hver fredag?? Og hvem sier at jeg ser på Ylvis. Man må vel få lov til å ha meninger om program selv om man ikke ser på det hver gang. For meg er pining at jeg må forholde meg til sånne som deg som kommer med det tåpelige argumentet "men kan du ikke skru av hvis du ikke liker det". Det må vel gå ann å forandre litt på et konsept, sånn at det kan bli bedre. Og i dette tilfelle så har Senkveld holdt seg på et spor i en evighet. Selvfølgelig switcher jeg innom engang i blandt.. eller ser på det fordi venner som jeg henger på en fredagskveld vil se på det. Men nei, jeg ser ikke på det hver gang. Hvem har sagt at jeg ikke liker Ylvis? Jeg har jo understreket at de er morsomme i flere anledninger, men ofte så er de morsomme på andres bekosting. Som for eksempel å sparke folk i rompa. Utrolig tåpelig. Eller Torsdagskveld fra Nydalen, der spesielt det siste som skjedde der de fikk Erik Solheim til å parodere hu som tok selvmord! Jeg må få lov til å ha en mening om noe jeg ikke liker. Akkurat som at du må lese og ty til tastaturet og komme med den tåpelige kommentaren. Kan du ikke la være å skrive hvis du lar deg irritere? Jeg ville ha kalt det selvpining. Eller er det tilfredstillende å prøve å irettesette meg?

Hver fredag, år inn og år ut, hva skrur du over på Senkveld akkurat da han sier dette hver gang?

Du må jo nesten se på noe for å vite noe om et program, jeg påstår ikke at du ser på verken Ylvis eller senkveld, men du vet jo ganske mye om dette til å ikke se på det, det er jo en naturlig slutting å ta siden du oppretter disse trådene.

Diskuter i vei du, men jeg antar at jeg kan komme med mine ytringer. Jeg er glad de holder konseptet sitt slik det er, de har et ganske høyt seertall om fredagene, jeg antar at de ikke er uten grunn. De har et konsept, slik Skavland har sitt og beat for beat har sitt.

Jeg ser ikke på "torsdagskveld fra Nydalen", synes ikke det er morsomt. men har ingen planer om å forandre på konseptet deres, ikke alt kan syes til min tilfredsstillelse de som liker programmet vet hva de får, vi som ikke liker det vet og hva vi går glipp av.

Jeg lar meg ikke irritere av deg, så stor innflytning kraft har du nok ikke på meg, så det skal du sleppe å ha på skuldrene. og irettesette deg? Det var et spm, fordi jeg oppriktig lurer..

Jeg ser du tok mitt svar til deg ganske personlig, jeg lurer på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver fredag, år inn og år ut, hva skrur du over på Senkveld akkurat da han sier dette hver gang?

Du må jo nesten se på noe for å vite noe om et program, jeg påstår ikke at du ser på verken Ylvis eller senkveld, men du vet jo ganske mye om dette til å ikke se på det, det er jo en naturlig slutting å ta siden du oppretter disse trådene.

Diskuter i vei du, men jeg antar at jeg kan komme med mine ytringer. Jeg er glad de holder konseptet sitt slik det er, de har et ganske høyt seertall om fredagene, jeg antar at de ikke er uten grunn. De har et konsept, slik Skavland har sitt og beat for beat har sitt.

Jeg ser ikke på "torsdagskveld fra Nydalen", synes ikke det er morsomt. men har ingen planer om å forandre på konseptet deres, ikke alt kan syes til min tilfredsstillelse de som liker programmet vet hva de får, vi som ikke liker det vet og hva vi går glipp av.

Jeg lar meg ikke irritere av deg, så stor innflytning kraft har du nok ikke på meg, så det skal du sleppe å ha på skuldrene. og irettesette deg? Det var et spm, fordi jeg oppriktig lurer..

Jeg ser du tok mitt svar til deg ganske personlig, jeg lurer på hvorfor?

Tar det ikke personlig. Men er lei av at argumentet om å skru av tv ikke holder mål. Vi er hvertfall enige om en ting, og det er at Torsdagskveld fra Nydalen ikke er noe særlig. Når det gjelder Skavland, så har de fått mer kjente gjester. Beat for Beat har fått mindre kjente gjester. Og Senkveld har vel så og si de samme gjestene. Det er respekt til Senkveld at de har så mye seertall. Men nå har de ikke all verden av konkurranse heller. Hadde Nytt på Nytt begynt senere, så hadde dem slitet.. muligens..

Jeg vet at det er noe som heter: never change a winning team. Likevel mener jeg at det bør forandringer til hvis det skal overleve. Når det gjelder dine antakelser om at jeg må se på det ofte ettersom jeg vet at han sier "jeg har en rimelig god følelse" hver gang, så har det jo gått i 10 år. Så det har skjedd at jeg har sett på det innimellom en fredagskveld i mangel av noe bedre. Og hver gang jeg ser det, så kommer han med sin "følelse". I komikerverden skal man aldri fortelle en vits 2 ganger. Den er bare morsom første gangen. Men likevel ler folk, og jeg lurer på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at Senkveld er ganske kjedelig. Det beste programmet i den kategorien er helt klart Graham Norton :) Det ser jeg gjerne på. Alltid spennende gjester, god musikk, morsomme vitser og ellers mye humor, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele gullrekka strever,

Nytt på Nytt har vært slappt lenge, men har kommet seg litt

Skavlan strever

Senkveld stresser, og ser ut som de har fått beskjed om å finne på noe nytt til å sprite opp programmet.

Reality programmene som skal vi danse har vanskelig for å finne kjendiser

Jakten på Kjærligheten er HELT ute syns jeg

71 grader Nord er blitt tungt å se på, fjell og ski og oppoverbakke år etter år..

og på Farmen sulter de seg og krangler som vanlig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...