Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho: Neitakk. Men han foreslo Felix også. Bikkja til ei venninne av meg heter Felix. Hva er det med han og hundenavn?? I tillegg ville han kalle den fremtidige bikkja vår for Espen. /facepalm

Hmm, han må ha misforstått noe :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oskar også. To kule navn.

• Liker 1
Skrevet

Hmm, han må ha misforstått noe :ler:

Kan du trygt si. :ler:

Jeg likte Knut William. Dere kan godt komme med engelske navn også, så får vi noe fra min side av familien også.

Melvin hørtes ut som et marsvin, Noz. :klem:

Skrevet

Knut Alexander

Knut Magnus

Knut Andreas (jeg liker ikke Andre-navnet....)

Skrevet

Knut-Sprut

Anonym poster: f5b1507dd867188335edcf3db9ca1643

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør dere hvis det blir en jente? Kanutte?

Etter litt fnising begynner jeg nesten å like Knut Rufus.

Skrevet

Knut-Sprut

Anonym poster: f5b1507dd867188335edcf3db9ca1643

Knut-Sprut- Klut - Det holder med Knut.

Skrevet

Tre generasjoner med Knut'er? Å, herre. Jaja, det er ikke min unge eller min slekt.

Anonym poster: 5294211ff54168ac9097ef2791487c2a

• Liker 2
Skrevet

André er et grusomt harry navn. Veldig trendy på 70- og 80-tallet å slenge på et André for å et dobbelt navn. Håvard André, Rune André, Tony André, Kjell André, Thomas André... Lekkert.

Synes ikke engelskklingende navn passer så godt sammen med rotnorske navn som Knut, dessverre.

Anonym poster: 4939509b501dd0f312e0af300f89ab24

• Liker 5
Skrevet

Syns du har fått utrolig mange dårlige kombinasjoner som svar. Knut Emil, Knut Håkon og Knut Aslak? Om dere vil at ungen skal bruke begge navnene når han blir stor så hadde jeg kanskje gått fir nie som klinger litt bedre sammen.

Noen navn er penest uten kombinasjoner, og Knut er et av de.

• Liker 2
Skrevet

Knut er et skikkelig stygt navn...

Beste jeg kommer på er Knut Magnus..

Men hvem vil kalle sønnen sin Knut??? Det navnet er utgått. Men GRATULERER litt på forhånd! :)

Anonym poster: fec3c6c3ed14a82b7db5809e895e2d93

Skrevet

Knut er et kjempefint navn! Men jeg synes det blir "ødelagt" av å sette det sammen med et annet.

Personlig ville jeg kalt barnet (OM det blir gutt, selvfølgelig) for Knut. Ikke noe mer. Så gjør dere det kanskje enklere for poden den gang han selv skal finne på navn ;)

Skrevet

Knut Henrik, Knut Magnus, Knut Emil eller Knut Håkon. :)

Skrevet

En kompis heter Knut Eldar :)

Anonym poster: 31902b283ddc877b1d85f4cc73a3f393

Gjest Memories
Skrevet

Knut Olav/Olaf. Har en bekjent som heter det, og syns det passer greit sammen.

• Liker 1
Skrevet

Knut Olav

Knut Johan

Knut Eivind

• Liker 1
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Litt teit å skrive etter at Wilhelmine skrev, men Knut Wilhelm er jo litt fint?

Satt her en liten stund og lurte på hvorfor det skulle være teit, jeg hadde jo ikke foreslått det? :fnise: Skjønte til slutt. Blondine ja. Liker både Wilhelm og William godt selv, tradisjonsrike familienavn :)

For å holde meg litt på temaet her. Hva med Knut Olav, Knut Alvin eller Knut Anton? Jeg tipper endel navn vi forbinder med beste- og oldeforeldre snart er i vinden igjen :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Syns du har fått utrolig mange dårlige kombinasjoner som svar. Knut Emil, Knut Håkon og Knut Aslak? Om dere vil at ungen skal bruke begge navnene når han blir stor så hadde jeg kanskje gått fir nie som klinger litt bedre sammen.

Noen navn er penest uten kombinasjoner, og Knut er et av de.

men det er din mening... jeg synes KaDust har fått mange gode forslag jeg..

Og desuten så ba hun jo om forslag, og i denne tråden er det jo masse entusiasme,

så kan hun heller bare velge vekk de kombinasjonene hun selv ikke liker..

Skrevet

Vi har tenkt på kun Knut også, og heller slenge på jr. bak o bare kalle ham junior. Haha. Men ver ikke helt enda. Grunnen til at vi kun diskuterer guttenavn er fordi vi allerede vet hva en eventuell jente skal hete. :)

Hittil liker jeg best wilhelm eller william av de kombinasjonene som har kommet opp, men er mange fine forslag her ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...