Gå til innhold

Oppleve verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år som føler jeg sitter fast i livet. Bor på en passe liten plass i Nord-Norge, og livet mitt er rutine - samme folka jeg ser hver dag, passe kjedelig jobb, hver dag.. Vil ut og oppleve verden, reise overalt, se ting og oppleve nye kulturer. Er så lei for tiden, føler jeg ikke får noe ut av livet mitt! :P Drømmen er jo å backpacke, men alle vennene mine er opptatt med studier og jobb. Noen av dere som har backpacket? Evt. hva kan man gjøre alene?

Anonym poster: 0772c585720947c547b649428608109a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvordan du føler. Mitt beste tips er definitivt å dra selv om ingen av vennene dine kan. Jeg tror man til og med kan få mer ut av en slik reise om man ikke reiser med noen man kjenner fra før. Jeg har backpacket ca 4 mnd i Sør-Øst Asia, delvis alene og delvis sammen med en venninne. Kan absolutt anbefale det området til din første tur (jeg er også 20 og jente).

Anonym poster: d2be46dfe19e6ef27b2c37baaea23ef3

Gjest Badabing
Skrevet

Reis alene! Jeg har (dessverre) ikke gjort det alene selv, men har venner som har reist alene og har møtt mange som reiste alene. Jeg har reist med kjæreste, og da er problemet at man ikke så lett kommer i kontakt med andre, enkelte tror kjærestepar vil være i fred. Når jeg har reist med venninner, er problemet at alle vil gjøre forskjellige ting, reise forskjellige steder osv. Jeg vurderer faktisk backpacking på egen hånd nå, for man får en helt annen frihet, og det er veldig lett å bli kjent med nye folk om du bor på backpackersteder/hosteller.

Skrevet

Du kan alltids finne ein reisekamerat på nett dersom du ikkje vil reise aleine.. Bare bli litt kjent først (og gjerne møtes eit par ganger) så du ikkje ender opp med ein gærning :gjeiper:

Skrevet

Jeg har bestilt meg en reise fra 1 mai neste år, og 6 uker i afrika, skal reise med drifters først, tenker det blir bra for da reiser man i gruppe med andre, men blir kjent med masse nye folk!:D Anbefaler evnt å snakke med kilroy, de kan komme med mange gode tips:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...