Gå til innhold

Bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) er ny her.. haha :sjenert:

Ja, jeg sliter med en ting... jeg er usikker på meg selv og på hvem jeg faktisk er...

Jeg er sammen med en gutt, og vi har vært sammen i over 1 år.

Men jeg tror jeg er bifil. Det har jo ikke noe å si, men jeg er likevel usikker og "redd"! Jeg har holdt dette skjult, har ikke sagt dette til mine bestevenner engang.. ingen vet det! Jeg er lei av å holde dette skjult, men er likevel redd.. Hvordan skal jeg liksom få fortalt kjæresten min om det? Han kommer vel sikkert til å få sjokk. Tør ikke tanken på å fortelle det til familien min... selv om jeg vet de støtter meg og er glad i meg uansett..

Noen som har erfaringer med å "stå frem"? Og har vært i denne situasjonen før?

Please, no hate :roll:

Anonym poster: e5d4ac0cd0ed43249e79d5f54963a2fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også bifil. Hadde ei bifil venninne på besøk som var veldig åpen om det, og når hun dro kommenterte mamma noe om legningen. Så på det som en åpning og fortalte det til hun da. Pappa har jeg ikke sagt det til og tenker det ikke er nødvendig så lenge jeg faktisk er sammen med en mann (spesielt når jeg tror det er oss for alltid :))

Venner som har fulgt med vet det da, og de bryr seg ikke det døyt.

• Liker 2
Skrevet

Selv om jeg kan forstå at div. "forviklinger" kan forekomme, f.eks. ved at man først holder det skjult og så blir det senere vanskelig å fortelle, eller lignende. Så synes jeg likevel det er litt merkelig at det skal være så stort problem for kvinner å stå frem som bifile, vel altså, kall meg forhåndsdømmende, men jeg ser da dette problemet litt opp mot når menn skal stå frem som bifile eller evt. homofile. Føler vel at det i mange tilfeller, fortsatt, er mye vanskeligere for menn enn kvinner.

Men kanskje jeg tar feil?

Skrevet

Selv om jeg kan forstå at div. "forviklinger" kan forekomme, f.eks. ved at man først holder det skjult og så blir det senere vanskelig å fortelle, eller lignende. Så synes jeg likevel det er litt merkelig at det skal være så stort problem for kvinner å stå frem som bifile, vel altså, kall meg forhåndsdømmende, men jeg ser da dette problemet litt opp mot når menn skal stå frem som bifile eller evt. homofile. Føler vel at det i mange tilfeller, fortsatt, er mye vanskeligere for menn enn kvinner.

Men kanskje jeg tar feil?

Det er sant det. Men likevel kan det være veldig individuelt :) Vi alle er forskjellige!

Anonym poster: e5d4ac0cd0ed43249e79d5f54963a2fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...