Gå til innhold

Jeg hadde en drøm!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Goliat

Hei alle der ute!

I natt hadde jeg en så merkelig drøm som jeg bare må fortelle.

Jeg drømte at jeg fødte en sønn på 1990 gram, jeg var i Spania (reiser til Tenerife om to uker) og barnet ble tatt i mot av en spansk eldre dame og hennes mann skulle hjelpe til, men han forstyrra mere enn han var til nytte. Men faktisk et veldig hyggelig ektepar.

I tillegg ble da dette barnet født 19 feb. en dato som allerede har vært.....!

Det er ganske utrolig hvor mye rart vi drømmer. Men dette var faktisk en forferdelig opplevelse for meg i natt, så jeg har sovet utrolig dårlig i natt, så da klokka ringte tror jeg at for første gang i mitt liv at jeg var lykkelig for at den ringte. Og det er jo heller sjelden at man er glad for at klokka ringer halv syv om morgenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du tror nok du bare er lidt nervøs for at rejse på ferie i gravid tilstand :-) ikke vær det men nyd turen kan blive længe til næste gang, mange gange drømmer gravide de underligste ting at de føder fiske mm, selv har jeg haft marrerit et par gange nok fordi jeg er bange for hvordan min fødsel skal blive denne gang, da den var lidt dramatisk sidst.

vil ønske dig lykke til på rejse og håber du får fint vejr. Skal selv på ferie til Island til april og glæder mig allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...