Gå til innhold

Callie og Arizona-Grey's Anatomy


power pus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør jeg :)

Utenom det følger jeg med på sesong 7 på DVD. Synes det er så sørgelig at Arizona reiste til Afrika og det ble slutt mellom dem, men vet jo at de finner tilbake til hverandre, heldigvis, for de er så nydelige sammen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg for så vidt enig i. For å være ærlig, så mistet jeg litt interessen for Arizona nå i de første episodene av sesong 9, men siste episode tyder vel på at det blir slik du sier :)

Jeg er imidlertid skuffet over Shonda.. som lovet Mark og Lexi en lykkelig slutt.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Har vært overrasket over hvor lenge jeg syns denne serien har holdt god kvalitet, men nå syns jeg virkelig den begynner å tape seg. Under episodene denne sesongen har jeg tatt opp pcen fordi jeg rett og slett har kjedet meg.

Men serien overlevde jo den forferdelige glee-episoden så da kan den vel ta seg opp igjen nå også :fnise:

Endret av Yellow Taxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arizona har iallefall veldig fin sangstemme synes jeg, ble positivt overrasket over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Arizona! Har håpet på en rask forsvinning helt siden hun kom inn i serien. Men jeg digger Callie! Sånn sett hadde jeg likt svært godt om Arizona fortsetter å være superbitch og Callie dumper henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...