Gå til innhold

Til kvinner i parforhold

95 stemmer

1. 1. Ville du opplevd noe som dette?

• Dersom vi hadde diskutert det grundig,og han ble tent av å se meg slik,gjerne for meg!
      9
    • Pirrende,kanskje,etter meget lang modningstid,hvis jeg fikk velge deltakere
      11
    • Aldri aktuelt,grøss!
      75

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk det for meg som at det var mannen selv som foreslo det.

Jeg tror de fleste i forhold hvor man virkelig elsker hverandre, ville vurdert ganske mye "rart", dersom partneren ba om noe.

Som sagt jeg svarte etter min og min kjærestens mening i vårt forhold.. Om det er greit for andre bryr jeg meg fint lite om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal strengt tatt lete lenge etter en kvinne som ikke sier ja takk til litt ekstra pikk ;)

Det har jeg aldri gjort i noen av mine forhold.

Jeg stemte nei.

Og det av 2 grunner..

1, Jeg ville følt meg svært ukomfortabel og ille til mote

2, Det er alltid en fare for at filmer og bilder havner på avveie

Skrevet

Det har jeg aldri gjort i noen av mine forhold.

Jeg stemte nei.

Og det av 2 grunner..

1, Jeg ville følt meg svært ukomfortabel og ille til mote

2, Det er alltid en fare for at filmer og bilder havner på avveie

Hvorfor ville det vert ukomfortabelt? Og hva om det aldri var et kamera der?

Skrevet

Hvorfor ville det vert ukomfortabelt? Og hva om det aldri var et kamera der?

Fordi jeg er monogam så jeg ville ikke hatt sex med andre enn mannen min. Jeg liker ikke tanken på å bli filmet mens jeg deler noe så intimt med en mann.

Gjest Eurodice
Skrevet

Skal strengt tatt lete lenge etter en kvinne som ikke sier ja takk til litt ekstra pikk ;)

Du kan virkelig være vulgær og ufyselig noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

Du kan virkelig være vulgær og ufyselig noen ganger.

Til og med hele tiden :nigo:

Gjest Eurodice
Skrevet

Til og med hele tiden :nigo:

Drar du damer med det?

Skrevet

Drar du damer med det?

Nei ;) Ikke har jeg behov for damer heller ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei ;) Ikke har jeg behov for damer heller ;)

Ikke jeg heller :ler:

Skrevet (endret)

Foreløpig resultat:

Hora vs Mora: 20-80

Kanskje noen single jenter har blitt fristet til å stemme i forakt, og kanskje noen mannlige moro-klumper har forsøkt å spice opp resultatene litt. Skal ikke spekulere i hvordan dette har påvirket resultatet. Resultatene hadde nok blitt en del annerledes, dersom kun kvinner i parforhold eldre enn 3 år kunne stemt.

Er forresten uenig at denne settingen nødvendigvis er en ydmykelse for han. Det er jo han som gir henne et puff, det var ihvertfall meningen å framstille det slik.

Er ikke dette bare en (litt drøy,ok) forlengelse av ønsket om å se henne runke?, noe de fleste menn nyter med stor glede :).

Endret av MrSmith
Skrevet

Foreløpig resultat:

Kanskje noen single jenter har blitt fristet til å stemme i forakt, og kanskje noen mannlige moro-klumper har forsøkt å spice opp resultatene litt. Skal ikke spekulere i hvordan dette har påvirket resultatet. Resultatene hadde nok blitt en del annerledes, dersom kun kvinner i parforhold eldre enn 3 år kunne stemt.

Er forresten uenig at denne settingen nødvendigvis er en ydmykelse for han. Det er jo han som gir henne et puff, det var ihvertfall meningen å framstille det slik.

Er ikke dette bare en (litt drøy,ok) forlengelse av ønsket om å se henne runke?, noe de fleste menn nyter med stor glede :).

Det er jo faktisk en ydmykelsesgreie da. Menn som liker sånn, ser gjerne at den andre mannen har mye større penis og ser bedre ut enn dem selv også. Les litt rundt om det:

Utdrag fra wiki:

"Psychology regards cuckold fetishism as a variant of masochism,[9] the cuckold deriving pleasure from being humiliated. In Freudian analysis, cuckold fetishism is the eroticization of the fears of infidelity and of failure in the male competition for procreation and the affection of females"

Når jeg prøver å sette meg inn i situasjonen, kjenner jeg at jeg ville blitt ydmyket veldig. Og det er ikke noe som tenner meg, så personlig vrir jeg meg litt av tanken.

Skrevet

Det er jo faktisk en ydmykelsesgreie da. Menn som liker sånn, ser gjerne at den andre mannen har mye større penis og ser bedre ut enn dem selv også. Les litt rundt om det:

Utdrag fra wiki:

"Psychology regards cuckold fetishism as a variant of masochism,[9] the cuckold deriving pleasure from being humiliated. In Freudian analysis, cuckold fetishism is the eroticization of the fears of infidelity and of failure in the male competition for procreation and the affection of females"

Når jeg prøver å sette meg inn i situasjonen, kjenner jeg at jeg ville blitt ydmyket veldig. Og det er ikke noe som tenner meg, så personlig vrir jeg meg litt av tanken.

Er fremdeles ikke enig. Det finnes mange nyanser i settingen. En liten grad av ydmykelse, ja, men mest som en del av kontrollert sjalusi, og hennes nytelse av hennes egen seksualitet. Gjort på riktig måte tror jeg dette gir henne en god opplevelse, og selvtillit. Noe som igjen kan være positivt for ham, dersom den økte spenningen holdes innenfor parforholdet. Det er vel der utfordringen og risikoen ligger. Tror jeg da.

Skrevet

Er fremdeles ikke enig. Det finnes mange nyanser i settingen. En liten grad av ydmykelse, ja, men mest som en del av kontrollert sjalusi, og hennes nytelse av hennes egen seksualitet. Gjort på riktig måte tror jeg dette gir henne en god opplevelse, og selvtillit. Noe som igjen kan være positivt for ham, dersom den økte spenningen holdes innenfor parforholdet. Det er vel der utfordringen og risikoen ligger. Tror jeg da.

Det blir vel egentlig helt feil av meg å sitte her og si hvorfor mannfolk tenner på sånt, når jeg absolutt ikke gjør det selv. Jeg svarer jo bare ut ifra ting jeg har lest og hørt fra andre som liker det.

Skrevet

Foreløpig resultat:

Runketråd much?

Anonym poster: 51139ba5dc46067ad11bbe32905c0332

Skrevet

Filming, ja. Men meg med en annen partner? Neitakk, jeg vil bare ha mannen min (hvor enn klisjé det er).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...