Gå til innhold

Dag 1 som røykfri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei.

Det er altså dag 1 som røykfri. Jeg skal ikke skryte på meg for mye, for jeg våknet for en halvtimes tid siden. Men enda har jeg ikke vært ute og må være ærlig å si jeg føler meg litt stolt da:-) Noen fler her inne som har sluttet å røyke, og har noen tips eller som skal slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med et særdeles godt valg!

Jeg anbefaler deg å bruke slutta.no - der finner du massevis av tips, inspirasjon, erfaringer og ikke minst: folk som er i samme prosess som deg selv :)

Skrevet

Tusen takk:-)

Litt skuffet ble jeg over meg selv i dag da jeg har tatt tre røyk alt, men klokken er tre og det er mye mindre enn hva jeg vanligvis pleier. Sjekker ut den siden nå,takk :)

Skrevet

Noen ganger er det best å kutte litt ned på antallet istedet for å slutte helt.

Jeg har også en plan om å slutte å røyke, har nå trappa drastisk ned på antall røyk og det kjennes både på kropp og lommebok :) Og alle jeg har snakket med anbefaler slutta.no så det må jo være et godt hjelpemiddel.

Hurra for oss som har satt oss et mål om å kutte ut røyken :laugh:

Stå på!

Skrevet

Jeg anbefaler Nicorette nikotin tyggis. De fåes kjøpt på Rema, Kiwi, Mega,osv.

Jeg slutta 30 mars 2010. Kjøpte Nicorette og den lå i kjøkkenskapet i 3 uker før jeg en morgen satt på verandaen å hadde min morgen-røyk,og kjente da at dette var dagen. Det kjentes riktig ut, og jeg kjente at nå var det nok! De neste 2 - 3 ukene tok jeg en tyggis hver gang jeg fikk lyst på røyk, og begynte å utsette å ta en tyggis først 15 min, så 1/2 time hver gang jeg kjente suget på røyk, slik at jeg minket ned på antall tyggis pr dag etterhvert. Etter 3 mnd hadde jeg kun morgen-tyggisen igjen,og da kuttet jeg den også ut, og var helt fri,både fra røyk og tyggis! :-)

Lykke til :) Ikke gi opp!

Anonym poster: ca9be9b87c08a79693fc90079ddc8313

Skrevet

Heihei.

Det er altså dag 1 som røykfri. Jeg skal ikke skryte på meg for mye, for jeg våknet for en halvtimes tid siden. Men enda har jeg ikke vært ute og må være ærlig å si jeg føler meg litt stolt da:-) Noen fler her inne som har sluttet å røyke, og har noen tips eller som skal slutte?

Gratulerer med bra valg! Jeg er på dag 25. Har tidligere gått uten røyk i 9-10 mnd (etter 8 år med røyk), men begynte igjen. Røykte i 3 mnd, og nå har jeg slutta igjen. Jeg gjør vel egentlig ikke noe spesielt, jeg bare røyker ikke. Bruker viljestyrken. Klarer å være rundt folk som røyker, men det er ganske vanskelig. Har nesten sprukket noen ganger på fest, men husker på hvor digg det føles dagen derpå og jeg VET at jeg ikke har røyka :) Da er det lov å være litt stolt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...