Gå til innhold

Han kommer så fort..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Funker det med sånn nummende krem? Noen erfaringer?

SKULLE LIKSOM VÆRE ANONYM men kom borti en knapp hahaha... Shit au :)

Endret av addict
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... får han den ikke opp igjen etter første salutten?

Skrevet

Hm... får han den ikke opp igjen etter første salutten?

Joda, men det går fort da og hehehe :P

Skrevet

Joda, men det går fort da og hehehe :P

Hva mener du med fort da? :)

Skrevet

Bruk kondom under samleiet.. Det er eneste måten det funker for oss også, selv om vi har vært sammen i snart ett år :)

Nå vet jeg ikke med din, men min ser sin svakhet så vi bruker kondom til jeg er ferdig og av med den etterpå.. Funker utmerket. :)

• Liker 1
Skrevet

Bruk kondom under samleiet.. Det er eneste måten det funker for oss også, selv om vi har vært sammen i snart ett år :)

Nå vet jeg ikke med din, men min ser sin svakhet så vi bruker kondom til jeg er ferdig og av med den etterpå.. Funker utmerket. :)

Brukte kondom i begynnelsen, var nesten værre da :\

Hva jeg mener med fort? Så fort at begge blir frustrerte. Altså, ikke sånn 1-2-3 ferdig, men noen få minutter kanskje.. Har ikke akkurat tatt tida.Han kan holde på litt lengre om det går heeelt rolig og forsiktig, men det "begrenser" jo nytelsen en del, ihvertfall for meg. Når han skal ta i så varer det ikke lenge.

Det blir jo flere runder, men jeg føler på en måte at det blir veldig oppstykket.

• Liker 1
Skrevet

Hm... mener å huske at du hadde en "farvel" tråd til singelforumet?.. dvs at forholdet er ganske nytt.. Sikker på at ikke dette med "fort" kanskje kan endre seg med litt tid sammen..? Og så litt googling vedrørende lengde på samleier :)

Resultatene viser hva deltakerne oppfattet som tilstrekkelig og ikke tilstrekkelig:

• Tilfredsstillende: 3-7 minutter
  • Ønskelig: 7-13 minutter
  • For kort: 1-2 minutter
  • For lenge: 10-30 minutter

Hentet fra en artikkel på Klikk..

• Liker 1
Skrevet

Hm... mener å huske at du hadde en "farvel" tråd til singelforumet?.. dvs at forholdet er ganske nytt.. Sikker på at ikke dette med "fort" kanskje kan endre seg med litt tid sammen..? Og så litt googling vedrørende lengde på samleier :)

Resultatene viser hva deltakerne oppfattet som tilstrekkelig og ikke tilstrekkelig:

10-30 min er IKKE for lenge......

Anonym poster: 20e13f8be64f24e1e3330a25cdb5e326

• Liker 1
Skrevet

Har jeg ikke sagt heller... jeg klippet inn fra en artikkel :)

Skrevet

Alle har forskjellige preferanser. Jeg synes over ti minutter blir litt lenge.

Skrevet

Med penetrering? Jo. Med aktivitet og oralsex eller andre ting? Nei, enig med deg.

Anonym poster: 01a04979f5d8c8b3d46a678225d48d50

Skrevet

unnskyld... glemte visst å ta med det... tror dette gjaldt kun selve samleiet... forspill og kosing kommer i tillegg :)

Skrevet

Herlighet, hvem vil vel penetreres i en halvtime i slengen. Ick!

• Liker 1
Skrevet

Det kan sikkert endre seg ja, forholdet er veldig ferskt..

Noen som har noen flere konkrete tips å komme med? :) Som har vært i samme situasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...