Gå til innhold

Hva er verst for deg?

20 stemmer

1. 1. Hva er verst at noen ser på deg?

• Det er ferst om noen ser musa mi generelt
      1
    • Det er verst om noen ser min barberte mus
      0
    • Det er verst at noen ser min ubarberte mus
      5
    • Det er verst at noen ser puppene mine
      2
    • Det er verst at noen ser mine ubartberte armhuler.
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte å diskutere dette med ei venninne i går og ble etter hvert nysgjerrige på hva andre mener.

Hva vil du si er verst for deg, at noen ser musa di, puppene dine eller dine ubarberte armhuler?

Jeg vet sikkert de fleste tar bort hår under armene da, men kunne jo vært en situasjon der du ikke hadde fått gjort det på ei stund eller noe.

Anonym poster: c201c567e7d8aac37a768c2329082a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvem denne "noen" er... For å være absolutt helt ærlig, så syns jeg det ikke er så ille om noen ser noe av dette, men jeg er generelt sett ikke spesielt sjenert. Ei heller tror jeg at min ubarberte mus, ubarberte armhuler eller andre ulumskheter ikke er annerledes enn de fleste andre, så kan ikke forestille meg at denne "noen" ikke har sett tilsvarende før.

Skrevet

Jeg ser ikke noe av dette som noe problem. Nå flasher jeg sjelden verken puppene eller musa aldeles ufrivillig. De tilfellene jeg kan komme på i farten må være i en fellesdusj, ala treningssenter/ basseng eller ei seksuell setting, og det jeg viser frem da er jeg jo klar over er der før jeg tar klærne av. Da får det blir som det blir.

Når det gjelder hår i armhulene, så tas de med jevne mellomrom. At det er er noen mm gjør meg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...