Gjest Anynom Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Har tenkt litt på dette med "kjemi". Med min tidligere kjæreste, så hadde jeg veldig god kjemi. Følte meg litt som en hund, fordi jeg kunne trekke pusten med nesen og nærmest "kjenne" henne. Skulle jeg ha meg en kjapp en (uten henne), så var det bare å lukke øynene, trekke pusten dypt med nesen, og vips: Hodet mitt var begravd i hennes skritt.. eller hun står i doggy style og jeg koser meg osv... Det var lett å fantasere om henne. Om det gikk en uke uten sex, så kunne jeg få det SUGET etter henne. Har lurt litt på om det var noe annet "bak" denne kjemien, og jeg har kommet frem til at hun var veldig flink med å vise at hun var kåt på meg, og hun kunne spille på det at hun var sexy. Altså, hun kunne kunsten med å "tease" meg (både fysisk og psykisk). Dette i kombinasjon med hennes "lukter" tror jeg rett og slett var grunnen til at jeg følte kjemien var veldig god. Men så er jeg i en litt annen situasjon nå. Jeg er sammen med en annen jente, som er flottere enn min eks. Men jeg føler det mangler noe. Manglende kjemi i kombinasjon med at hun ikke kan tease meg verken fysisk eller psykisk. Det har ført til at jeg aldri har dette "suget" etter henne, og når vi først har sex, så orker jeg ikke gi 100%. Jeg gir selvsagt nok til å tilfredsstille henne, men ikke mer. Si jeg kunne gitt henne 10 orgasmer, men jeg gidder bare gi henne 1 eller 2. Jeg har egentlig sex litt på "kommando". Kroppen min er alltid klar for sex, men hodet mitt er ikke.. men jeg kjører på likevel. Siden jeg også har lite sug etter henne, gidder jeg aldri ta inititiativ til sex heller. Jeg fantaserer om andre pga dette. Altså i begge tilfellene her, så fungerer selvsagt kroppen min. Det skal ikke mer til enn et kyss, og det blir liv i han der nede. Men dette med at "kjemien" ikke er så bra mellom oss sliter på meg (oss). Vet ikke om det er mulig å fikse dette, eller hva som kan gjøres. Andre som har problemer med kjemien / har tips til hva som kan "få kjemien tilbake" (om i det hele tatt mulig) ?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Hvor lenge var du sammen med eksen? Hvor lenge har du vært sammen med hun nye? Anonym poster: 180544421ca5e65124c589be54f869b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå