AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg er 15 uker på vei og våknet idag med veldig vondt på høyre side i ryggen. Det er på en måte litt over korsryggen men helt til høyre. Det hjalp ikke uansett hvilken stilling jeg lå i og måtte sitte meg opp til det roet seg. Noen som vet hva dette kan være for noe? Anonym poster: 07b49c917e0b0f8e5060d82dbbf68131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #2 Del Skrevet 2. november 2012 Det kan jo være så mangt, men hvis du har vondt i "midjehøyde" ville jeg ringt legen så fort som overhodet mulig med tanke på eventuell nyrebekkenbetennelse. Hvis det er det må du på antibiotika så fort som mulig. Urinveisinfeksjoner kan opptre anderledes i svangerskapet, og det kan gå fortere fra urinveisinnfeksjon til en nyrebetennelse. Jeg mener ikke å skremme, men better safe than sorry! Alternativt kan det jo være noe så uskyldig som en muskelstrekk... Anonym poster: e267e3eb752f4392eb0f1b0e25981cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg slet også med vondt i ryggen på høyre side av og på fra rundt uke 20.. Litt sånn krampeaktig smerte.. Hadde uvi og var redd det var blitt nyrebekkenbetennelse, men det var det ikke, sa legen.. Viste seg (konkluderte jeg med selv etterhvert) at det var muskel/strekksmerter i forbindelse med at småen og livmoren vokste. Ta en tur til legen hvis det ikke kommer seg, prøv å massere og ha på varme, og lykke til! :-) Anonym poster: 0734f0c38d2d4ce58fa3bf5134c55539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muttra Skrevet 2. november 2012 #4 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) ta med urinprøve til legen for å sjekke for uvi er det helt nede i korsryggen, mellom hofte og ryggsøyle kan det også være bekkenløsning, www.lkb.no er en fin side med mye info, og telefonnummer til noen å snakke med som har hatt bekkenløsning selv som kan gi deg tips og råd , eller bare være et øre for dine tanker og frustrasjoner, bekkenløsning gir feilfunksjon i ledd, som gir feilfunksjon i muskler resultatet er smerter og problemer med å bevege seg uansett ønsker deg lykke til framover Endret 2. november 2012 av muttra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #5 Del Skrevet 2. november 2012 Takk for svar Har ikke hatt vondt etter det. Tenker å kjøpe en sånn uvi hjemmetest på apoteket, og hvis den er negativ så kan jeg vell slå meg til ro med at det ikke er noe infeksjon!? Har lest at mange har fått vondt når de har sittet eller lagt lenge, så kanskje det bare var det. TS Anonym poster: 07b49c917e0b0f8e5060d82dbbf68131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå