litleMeg Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Er litt oppgitt her hjemme. Står å steiker mat med en steikespade og mannen blir hysterisk hvis eg ikke bytter steikespade når kjøttet er blitt stek og fortsetter å steike det litt til. Den steikespadeEr har vore borti rått kjøtt. Hv er deres mening her. Gjelder alt kjøtt og kjøttdeig.
redchilli Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Har jeg aldri tenkt over. Bruker samme stekespade hele tiden mens jeg lager mat
Rubies_ Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Ser ikke vitsen med å bytte stekespade. Vet ikke om det er noe man helsemessig bør gjøre, men jeg har aldri blitt sjuk av å bruke samme stekespaden under hele stekingen.
Strixvaria Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Det gjør de ikke på restauranter heller.. Ser ikke helt problemet
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Jeg bytter ikke, men holder begge sider ned i pannen noen øyeblikk for å drepe bakterier. Alt annet som har vært i kontakt med rått kjøtt går rett i oppvaskkummen før jeg heller kokende vann fra vannkokeren over. Anonym poster: 350e411996a384bff498813824f77ed9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå