Gå til innhold

Libresse micro, hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lenge savnet Libresse micro truseinnleggene. De i den lille lilla, eggformete plastikkpakken. For 2-3 år siden var vel rema 1000 eneste stedet jeg visste om som solgte disse. Men nå finner jeg de ikke der engang! De er desidert det beste truseinnlegget.

Vanlige string-truseinnlegg, i den knallrosa trekantpakken, er både for lang og for bred syntes jeg til mitt bruk. Så det nærmeste jeg kommer er den til hipster, men også der blir jeg nødt til å brette en bit av truseinnlegget på utsiden av stringtrusen. De micro er de eneste jeg ikke behøvde å bekymre meg for det

Noen som vet hvor disse selges ? Evt om de i det hele tatt fortsatt produseres

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke de finnes lenger desverre.

Anonym poster: 8c90c90fe6e0eac910fc10a4601c0d44

Skrevet

Micro har gått ut av produksjon. Du kan prøve å sende mail til Libresse og høre om det går an å få noe gamle rester om de har, evt om de kan gjenopplive dem. :P

Skrevet

Jeg brukte og de, og finner dem ikke lengre. Synes det er veldig rart at de gikk ut av produksjon! Finnes jo ikke noen andre like små truseinnlegg, som jeg vet om?

Anonym poster: 591bfc8337da3c1e233eb9d972c039db

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei og takk for mail!

Micro har dessverre gått ut av sortimentet (i februar 2012). Dette var på grunn av at ingen butikker ønsket å selge produktet, på grunn av lavt salg. Vi beklager dette! Du kan muligens finne produktet i Sverige i en periode hvis det er aktuelt.

Jeg viderebringer kommentarene dine om produktet!

Ønsker deg en fin dag =)

Med vennlig hilsen
Libresse v/ Lotte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...