Gå til innhold

begynte å gråte


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig jente

Jeg har vært litt trist i de siste dagene. De siste ukene har jeg tenkt mer å mer på selvmord.

Merket i går da jeg la meg for å sove at jeg var sliten, sliten i kroppen. Varm i bena etter treninga, men følte at kroppen ikke hadde fått i seg alt. Kanskje mangel på noen vitaminer?

På skolen idag var jeg trist, tristheten opptsod bare helt plutselig. Det var mørkt da jeg skulle gå hjem, og jeg kjente en ufattelig stisthet da jeg gikk ned trappene på skolen. Måtte bare innom butikken på veg hjem, innom for å kjøpe melk, brød og banan. Brød hadde de ikke.

Jeg hadde ikke for vel kommet ut av butikken før jeg kjente tårene løsne. Jeg vet ikke hva det var.. Jeg gikk gjennom skogsholtet, og kjente tårene presse på.Jeg lot dem få sitt utløp..

"Herregud da jente" tenkte jeg med meg selv. Hva var det jeg grein av? Hvorfor trillet tårene nedover kinnet mitt?

Jeg tørket dem bort, ville ikke at maskaren skulle renne. Hva skulle jeg si når jeg kom hjem da? At det hadde blåst så mye at det rant fra øynene mine?

Spiste middag som jeg laget selv, var fortsatt litt trist, men ikke trist nok til å grine. Surfet litt på nettet mens jeg spiste den, før det var tid for trimming. Så jeg kledde på meg treningsklær og slengde meg på syklen. Men så kom tankene igjen, eller var det bare den triste og umuntre luftbølgen? Tårene løsnet igjen. Jeg bet tenna sammen, viste ikke hvorfor jeg felte tårer.

"Jeg sliter, tror jeg tar det livet snart", tenkte jeg med meg selv. Så det hele for meg, mens jeg gløttet ned på vannet, som var dekket av is, og som strakk seg langt ut i den sorte natten... Så for meg selv ligge der med en overdose. Hva skulle jeg ta? Løpe forran bilene. Så for meg dramaet.. Nei faen tenk om jeg ikke klarer det, da blir jeg bare innlagt!

Håper denne tristheten går over. Hvet ikke hva som fikk meg til å være trist. Jeg som alltid er i så godt humør?? Jeg tror jeg har grått 1 gang før i år, iløpet av år 2004. Hvor vanlig er det å grine?

Jeg grein noen tårer idag, ikke slik at det ville syntest på kinnene, men det var tårer.

Kan det bare være tårer som må ut? Løsne litt på trykket? Hvor ofte griner dere? Griner jenter oftere enn gutter, eller er det bare offentlig jenter gråter mer?

Litt lite munter jente 21, som ikke er helt glad i dag ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Føler med deg. Kan ikke annet enn å gi deg en klem :klem2: Jeg kjenner meg veldig godt igjen, og vet nesten hvordan du føler det. (Jeg kan jo ikke føle akkurat det samme som deg, for jeg er jo ikke deg.)

Håper du føler deg bedre snart. Gi lyd fra deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle har sånne dager.

Dager da alt føles galt, og ingenting kan trøste.

Jeg har det selv, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hvorfor.

På sånne dager skal det så lite til.

Det holder faktisk at jeg mister noe i gulvet feks.

Da blir jeg trist, og plutselig er alt galt.

Det gode med slike dager, er at de går over. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har du vært hos legen og sjekket B12-lageret (mangel kan gi depresjon). Sjekket om du lider av depresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jenter gråter oftere enn gutter ja. Med meg er det veldig opp og ned. Nå er det lenge siden jeg har grått. Dvs to-tre mnd.

Spsielt i forbindelse med mensen kan jeg gråte av ingen ting.

Tror ikke det er unormalt å være sånn trist innimellom. Kanskje er det bedre å bare gråte skikkelig ut en gang?

Håper ikke du tenker mer på selvmord. Da ville kjempemange blitt triste i lang-lang tid!!!!!!!

Klem fra smile, med ønske om en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...