Gå til innhold

florettes hverdag


florette

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli veldig lei av å lese til eksamen!! Føler at jeg kan alt når jeg driver, men når jeg legger bøkene vekk så er det helt tomt. Men jeg er sikkert ikke den eneste..

2 dager igjen til eksamen og juleferie! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :danse: Jeg skal gjøre det, Nautika :)

Det er rart hvordan det har blitt, som student er det ferie å kunne jobbe litt! Og det har jeg gjort i dag, koselig å se gamle kjente og søte pasienter igjen i hjemmesykepleien! Så dette har vært den første jobbevakta i jula, og flere skal det bli! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei igjen! Huff, nå har det gått to og en halv måned etter forrige gang jeg oppdaterte dagboka mi.. Og det verste er at det egentlig ikke har skjedd så altfor mye spennende på den tiden.. Jaja, men nå er jeg (forhåpentligvis) tilbake!

Sitter nå med siste innspurt på en oppgave som skal levers inn i morgen - gleder meg virkelig til å bli ferdig nå, er så L.E.I.. :murvegg:

Også må jeg jo si at jeg svever på en liten rosa sky om dagene, det er en helt fantastisk følelse!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :goodbye:

Trenger da ikke skje så mye spennende for å skrive i dagboka si! Hva har du gjort i helga?

Så kos med rosa skyer da :rodmer: Fortell fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny uke er igang, og denne uka blir bra! En London-tur står på planen, og det blir mitt tredje besøk i den fantastiske byen! Gleder meg like mye nå som første gang jeg var der, kommer til å bli veldig gøy! Og selvom dette blir studietur, så håper jeg på litt shopping-time også, har spart penger lenge nå! :)

Så i dag blir det vasking av klær til den store gullmedalje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :goodbye:

Trenger da ikke skje så mye spennende for å skrive i dagboka si! Hva har du gjort i helga?

Så kos med rosa skyer da :rodmer: Fortell fortell!

Hei igjen, Nautika! :goodbye:

Så koselig å se at du har lagt igjen en hilsen :) Denne helga her har jeg vært med et vennepar av meg til Valdres, og vi har kost oss masse - med oppussing og gåturer på dagen, og god mat og vin på kvelden! :D

Åh, de rosa skyene :rodmer: Husker han fantastiske fyren jeg nevnte i høst? Vel, nå er vi så godt som kjærester :rodmer: og jeg klarer ikke stoppe å tenke på ham - føler Amor treff meg hardt denne gangen :)

Gleder meg sååå mye til å se han igjen , avstand er skikkelig kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått pakket ned omtrent alt til London i morgen. London, baby! Mangler bare toalettsaker, men det tar jeg senere i kveld/i morgen tidlig.. Kjenner på meg at det blir hardt å stå opp kl 4 i natt, men jaja.. Det er verdt det! :danse:

Lurer på om jeg skal driste meg til å ta en tatovering når jeg er i London nå også.. Gjorde det første gangen jeg var der for fire år siden, og har sååå lyst på en til :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen tattoo i London, men det var så absolutt en fantastisk tur! Mange opplevelser, flere bekjentskap og endel shopping :) Men uansett hvor bra London var, så var det utrolig godt å komme hjem, slappe av og sove i egen seng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen, for å få svar på MR som jeg tok for noen uker siden. Bildene viste at jeg hadde Scheuermanns sykdom. Og selv om det ikke er noen behandling heller, så er det godt å få satt et navn på de ryggplagene jeg har hatt, og vite at det faktisk er "noe"..

Men det morsomme er, at de arkene jeg fikk om sykdommen fra legen, så står det at det rammer 4-8% av tenåringer, i hovedsak gutter - og jeg er hverken tenåring eller gutt! :fnise:

Hehe, dårlig humor en fredag ettermiddag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bursdag :gratulerer: Og fri! Og det er faktisk det sistnevnte jeg har gledet meg mest til.. Tegn på at man begynner å bli "gammel", kanskje? Etter å ha vært på reisefot omtrent i tre uker, blir det så godt å slappe av i dag, ta det rolig, rydde og vaske klær, og kose meg med god mat, kaffe med baileys og mye søppel-tv! Hihi, der har dere dagens plan :P

Men først - enda en kopp kaffe! :kaffekopp:

Ha en flott dag der ute, ukjente lesere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig påske og fri - denne ferien skal nyyytes, selvom det blir litt jobbing innimellom :)

GOD PÅSKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detter deilig, men også slitsomt, å være hjemme hos foreldrene mine på påskeferie. Har vel bodd for lenge alene x) I dag gikk jeg og søstrene mine en lang tur, og jeg fikk endelig gleden av å oppdage den gamle togtunnelen her, som pappa har snakket så lenge om! Egentlig en skam at jeg ikke har gjort det før.. :P

Vært deilig å hatt noen fridager nå, men kjenner jeg gleder meg litt til å jobbe på torsdag og fredag også :)

Tar fri fra KG resten av ferien nå, så snakkes i april, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Oops, tok visst påskeferie til nå jeg, ser jeg! :skratte:
Men nå er det på tide å oppdatere litt igjen. Har faktisk tatt juleferie alt, og har snart hatt det i ei uke. Var en uke med tre intense eksamener, så det er veldig godt å slappe av litt nå.
Håper på å få jobbet masse i ferien, trenger alle pengene jeg kan få! Drømmer om hus og bil når jeg er ferdig med studiene om halvannet år. så det er bare å spare så mye man kan. :reise:

Har første jobbevakt i hjemmesykepleien på søndag, og starter likegjerne med ei 13timers vakt! Steike, det kommer til å bli tøft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...