Gå til innhold

hva syns dere om denne invitasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget noen forslag, og dette er det jeg syns ble best!

Men det er fremdeles noe som mangler syns jeg, men klarer ikke å se hva..

Det store hvite feltet skal være et bilde av meg og sambo.

Trenger noen krative damer som kan komme med forslag om hvordan denne kan bli bedre :)

post-25026-0-28018900-1351772648_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invitasjonslappen bør iallfall forbedres.

• Liker 3
Skrevet

Greit nok, men jeg ville fjernet lappen med "invitasjon" og heller skrevet dette direkte på det røde båndet med svart tusjpenn.

Anonym poster: 59cc369914f9de0a86d647268d4b034f

• Liker 3
Skrevet

Enig med AB over her, men ellers var kortet kjempefint!! :) Flink du er :)

Skrevet

Den store hvite lappen er hvor bildet av oss skal være, og den skal bort :)

og den hvite invitasjons-lappen skal selvsagt forbedres, men har vært litt usikker på hvordan.. men har tenkt at den skal bli mindre ihvertfall, for den er litt prangende nå!

Hmm, vil ikke skriften flyte utover om det blir skrevet rett på silkebåndet da?

hva tror dere vil bli best da?

"vi gifter oss" eller "invitasjon"

Skrevet

Vi gifter oss.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Noe mer slikt kanskje?

Nå skrev jeg bare med en vanlig tusj.. er bare det jeg har tilgjengelig nå :P

Sølvpenn blir vel kanskje litt vanskelig å lese?

hmm, jeg er veldig glad i glitter og slike ting.. hvordan tror dere det hadde blitt å skrive teksten, og ha glitter kun på selve " VI gifter oss" eller blir det too much?

post-25026-0-38442900-1351777222_thumb.j

Endret av lisha
Skrevet

Kanskje du burde kjøpe en kalligrafipenn og øve deg litt. Det er veldig enkelt å få til og blir veldig pent.

• Liker 4
Skrevet

kalligrafpenn har jeg ikke hørt om, hvor får jeg kjøpt det? :)

Skrevet

kalligrafpenn har jeg ikke hørt om, hvor får jeg kjøpt det? :)

Det er en slags tusj med firkantet og flat tupp som gir fin skrift. Du får kjøpt det hos bokhandler og andre steder som selger penner.

Syns du har vært kjempeflink! :)

Anonym poster: 82366abb8079f49a86ab17d102569d38

Skrevet

Jepp, så kan du google etter kalligrafiskrift. Jeg skriver som en kråke, men jeg får det ganske greit til med kalligrafi.

• Liker 1
Skrevet

Slik ser pennen ut:

WEB_Image%20Kalligrafipenn%20Artline%202%200%20sort%20120136360.Jpeg

Skrevet

Det er en slags tusj med firkantet og flat tupp som gir fin skrift. Du får kjøpt det hos bokhandler og andre steder som selger penner.

Takk :) er rødt, sølv og hvitt som er fargetemaet vårt, og syns det da ble fint å bruke de samme i invitasjonen!

Men jeg er egentlig så lite kreativ, og ikke vant med å lage slike ting selv.. og da blir jeg usikker! Men da får jeg dra innom bokhandleren neste gang jeg skal ut og handle!

kommer nok til å måtte øve myyyye, men forhåpentligvis blir jeg vel fornøyd til slutt

Skrevet

Jepp, så kan du google etter kalligrafiskrift. Jeg skriver som en kråke, men jeg får det ganske greit til med kalligrafi.

hehe, ja du ser skriften min også, ikke videre veldig fin håndskrift jeg heller :P men skal prøve den pennen :) hvilken farge passer det best med teksten i da syns du?

Skrevet

Kanskje "vi gifter oss" skal stå øverst?

Skrevet

Kanskje "vi gifter oss" skal stå øverst?

flyttet om på kortet og prøvde :) da blir teksten oppe, og bildet av oss mer i midten av kortet, og det ble igrunn veldig fint :)

Skrevet

Takk for tips alle sammen :) Blir spennende å prøve med den kalligrafipennen etterhvert!

Skrevet

Du får kjøpt ark med "Invitasjon" på i klistremerke på fex Bikuben til 12 kroner pr ark med rundt 24 klistremerker på - de er kjempefine :)

Hva gjør du med bånd-endene .. ? Å skrive på selve båndet blir sjeldent pent. Hvordan skal de andre tre sidene se ut .. ? Er det 6 x 6 du lager .. ? Skal du ha clearbag på .. ? :)

Skrevet (endret)

Du får kjøpt ark med "Invitasjon" på i klistremerke på fex Bikuben til 12 kroner pr ark med rundt 24 klistremerker på - de er kjempefine :)

Hva gjør du med bånd-endene .. ? Å skrive på selve båndet blir sjeldent pent. Hvordan skal de andre tre sidene se ut .. ? Er det 6 x 6 du lager .. ? Skal du ha clearbag på .. ? :)

invitasjonene er 15x15 cm :)

hvordan de tre andre sidene skal se ut, vet jeg ikke.. har ikke kommet så langt enda! Men selve teksten tenkte jeg å skrive i fin skrift på datan, og printe ut og klippe til.. blir da å lime de inn i de ledige sidene.. Men har lyst å pynte de sidene litt også, så det ikke bare et tekst der..

Forslag til å pynte innersidene? kanskje et rødt ark under de hvite arkene m/ tekst, slik at teksten får ei rød ramme?

Angg endene på silkebåndet tenkte jeg bare å lime fast.. ?

¨Huff,hehe, ser jeg har bevegd meg ut på dyyypt vann her med selvlagde invitasjoner! Men har så lyst å få det til :)

Hva er clearbag? :) aah, søkte det opp, og det er gjennomsikitge konvolutter? det tror jeg ikke jeg vil ha, vil helst ha vanlige hvite konvolutter :)

Endret av lisha
Skrevet

Nåja, kjempeflink er vel å ta i om en voksen dame. Hadde det vært et barn som hadde laget dette, ville ros vært mer på sin plass.

Anonym poster: 6f90b1d156ac8f6423ec0bbc5d9cc57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...