Gå til innhold

Gutter om små pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

En liten håndfull er mer enn nok. Små pupper kan være veldig fint, tror ikke du har noe å bekymre deg over.

Ja for det er da vel musa vår som er det viktigste?

Anonym poster: e2498ead6b6f71efbfb4020528d21295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, jeg synes tråder som dette er så ufattelig overfladiske, og viser så godt hvordan samfunnet har blitt i dag, helt feil fokus.

Folk får kreft, jente.

Folk mister andre i døden, folk sliter økonomisk, folk får sykdommer.

Tror du ei dame i Afrika bryr seg om hun har hengepupper, store pupper, små pupper, A cup eller Å-cup? Nei, tror hu er opptatt med å finne mat, vann og bekymre seg for HIV.

Folk i Norge ass. *spyr*

Anonym poster: 91b79662339f792df3378ccc2c2be810

Vi må akseptere at når vi har det økonomiske i orden så er det gjerne andre ting som kommer frem i lyset, som man ikke rekker å tenke på.

Tror du ikke at kvinnen i Afrika hadde brydd seg om det samme hvis ho ble bombardert med sex sex og pupper pupper 24/7?

Jeg syns det vitner om lite innsikt i dagens samfunn når man tror at døden og økonomi er den eneste bekymringen.

Men er litt enig, du har ingenting å bekymre deg ts, vær fornøyd!

Ganske sikker på at hvis en gutt prøver å ha sex med deg så er han nok tent allerede og han vet jo at ho du har små pupper på det tidspunktet?

Skrevet

Du puler ingen, i følge klagetråden din på Diskusjon :P

Eller rettare sagt: Eg har ikkje pult, eller nokon å pule. Misunneleg? :P

Men eg får ikkje skikkeleg ... ja... av tanken på jur større en B-kopp.

• Liker 1
Skrevet

Pupp er pupp...men liker at det er litt størrelse på dem :)

Skrevet

Små pupper er minst like gode som store. Jeg hadde ikke sagt noe på det hvis jeg hadde en kjæreste med små. Kan være kjempesexy, så du må ikke få komplekser. Bedre det enn å drukne. Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...