Gå til innhold

21 gram


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den skal jeg se!

Sean Penn har en utrolig evne til å røre og sjokkere hver eneste gang han dukker opp på kinolerrettet... Tenker på filmer som f. eks Bad Boys fra 1983 og den tynne, røde linjen fra 1998...Er 21 Grams like god MÅ jeg bare se den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kommer til å bli skuffet. Jeg har sansen for Benicio del Toro og han gjorde en god rolle og ikke for å snakke om Naomi Watts. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj denne filmen må jeg se!!!!!! Jeg digger disse skuespillerne, men blir fort rørt så det spørs om jeg ikke må vente til den kommer på DVD!

Sean Penn er utrolig dyktig, liker han spes god i She's so beautyful der han spiller mot kona og John Travolta. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj denne filmen må jeg se!!!!!! Jeg digger disse skuespillerne, men blir fort rørt så det spørs om jeg ikke må vente til den kommer på DVD!

Who cares, jeg gråt halve siste delen av filmen... :cry: hadde lyst til å rope høyt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares, jeg gråt halve siste delen av filmen... :cry: hadde lyst til å rope høyt :wink:

Jammen det fosser altså, jeg er helt umulig :ler: Noen ganger kan jeg begynne å grine av forfilmene :o Cry my a river..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen det fosser altså, jeg er helt umulig :ler: Noen ganger kan jeg begynne å grine av forfilmene :o Cry my a river..

Ta med tørkepapir, jeg hadde heldigvis med meg et skjerf :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble skikkelig skuffet av denne filmen jeg, Både samboeren min og jeg hadde lyst til å gå halvveis i filmen, men håpet at det skulle skje noe som skulle gjøre den verdt å se. Oppbygningen av filmen var håpløs og irriterendes, og ikke fant jeg historien noe interessant heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på denne filmen idag. Men nå ble jeg plutselig skeptisk. Skal på en første date, og jeg som gråter til alt mulig. Det kan jo bli en flau opplevelse.

Hmmmm. Men jeg vil jo se denne filmen.

Jeg tar sjangsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var bra. Sterke rolletolkninger. Jeg har sansen for dem alle tre, men synes vel at Naomi Watts var veeldig bra. Jeg synes nesten den verste scenen er når hun forteller Sean at datteren døde med røde skolisser. Den scenen synes jeg var ille. Egentlig hele den kjøkken-seansen var hard å gjennomgå.

Huff for noen menneskeskjebner. For meg til å tenke på at jeg ikke har noe å klage på i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...