Gå til innhold

Har jeg et luksusproblem...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min er kåt hele tiden, og jeg tror jeg blir gaaaaal...

Han får stå av å snakke om sex, han får stå om vi snakker på telefonen og vi kommer inn på emnet. Han får stå av å ligge bak meg i sengen, eller om han står bak meg. Ikke nok med det, men han prøver seg hele tiden. Skulle tro livet ikke dreide seg om annet. Han utnytter hver enda øyeblikk alene, til å få meg ned på leken.

Er faktisk så ille at jeg begynner å bli dritt lei, og det hjelper ikke så sexlysta akkurat. Får litt avsmak.

Er det vanlig å være så kåt? Hele tiden?? (Vi har vært sammen i tre år, og har et barn sammen på to år.)

Anonym poster: 8e2f9f05f3e3f3cc7ae04eb58c3af765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk når han blir gammel da og ikke får den opp, skal du lage en tråd "han får den ikke opp, er jeg ikke attraktiv nok?"

Men hvilken type sex har dere, jukk jukk 5 min og han kommer, eller langvarig sex der han bruker tunge, fingre osv? Menn er gjerne mer keene hvis det kan gå for seg kjapt og enkelt, men når de faktisk må gjøre noe MER enn inn og ut så blir de ikke så hyppe nei.

• Liker 6
Skrevet

Exen min var sånn, syntes det var slitsomt da og ble lei, men nå som jeg har en samboer som er omvendt, altså han får den jo opp på ett sekund, men han har ikke et sånt type behov for sex. Så nå savner jeg litt det å ha noen som vil ha meg hele tiden..

Så hva ønsker du deg mest av de to?

De fleste menn jeg har møtt er veldig enten eller ihvertfall..

Anonym poster: 053eac4e1132c6f41be61b7a1fdf1e8f

• Liker 1
Skrevet

Problem - ja, luksus - nei.

Anonym poster: 303ff8387dafe0b2adae89e96b43e559

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det er vanlig å ha så sterk sexlyst, men vi er vel alle forskjellige. Hadde også fått litt avsmak av det hadde jeg vært deg..

Ville ikke kalt det et luksusproblem.. Dette er et problem! Om dere har sex så ofte som han vil, mister det jo hele magien..

Skrevet

Vi er alle forskjellige med forskjellig sexdriv. Hva som er normalt er ikke godt å si. Men det er selvfølgelig synd at dere ikke er helt på bølgelengde når det gjelder de behovene. Jeg for min del har aldri hatt behov for å ha sex flere ganger om dagen eller hver eneste dag. Men man er forskjellige. Om det er et luksusproblem kommer vel an på personen du spør.

Gjest sardintroll
Skrevet

Menn i et nøtteskall. :gjeiper:

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Min eks var sånn, han før det var knapt interessert i sex. Foretrekker helt klart å ha det som deg.

Skrevet

5 min

Reklamepausesex, sånn det skal være.

Anonym poster: b7b6efffd246c8016984c6ed04ccd612

Skrevet

Reklamepausesex, sånn det skal være.

Anonym poster: b7b6efffd246c8016984c6ed04ccd612

hehehehe...

Skrevet

Enten er det for mye sex, eller for lite sex.

Synd det ikke finnes en mellomting.

Skrevet

Ja, tenk når han blir gammel da og ikke får den opp, skal du lage en tråd "han får den ikke opp, er jeg ikke attraktiv nok?"

Men hvilken type sex har dere, jukk jukk 5 min og han kommer, eller langvarig sex der han bruker tunge, fingre osv? Menn er gjerne mer keene hvis det kan gå for seg kjapt og enkelt, men når de faktisk må gjøre noe MER enn inn og ut så blir de ikke så hyppe nei.

Han bruker som regel mer enn bare kuken. Hn er fink til å bruke fingre og tunge. Og det varer lenge. Leeeeeeeeeeeeenge.......nesten så jeg sovner noen ganger.

Vet jeg høres slem ut nå men jeg bare slipper ut noen tanker.

Det er godt, men når det blir så ofte og når det er mas hele tiden så mister jeg lysta og får som sagt litt avsmak på hele fyren. Er føkkings drit lei av sexmas, sex sex sex sex. Kommer til å sprekke en vakker dag.

Og jeg har sagt ifra at jeg faktisk ikke takler så mye sex. Det blir rett og slett for mye for meg.

Om jeg hadde fulgt hans ønsker så hadde vi ikke gjort annet, hver gang vi hadde hatt fri tid sammen. Og hadde vi fulgt mine ønsker så hadde det blitt et par ganger i uka, Max.

Prøver å fortelle han at det er veldig vanlig at par som har vært sammen så lenge ikke har sex hver dag lenge. Han tror jeg ikke tenner på han lengre. Og det er kanskje litt sant. Men det enest jeg kan komme på som grunn er sexpress.

Anonym poster: d8884bd0d65d6f42ece273e70ccf31f8

Skrevet

1 gang i uka? Trodde du hadde normal sexlyst jeg. Eller er jeg unormal?

Skrevet

Og en annen ting, han jobber offshore og er dermed vekke flere uker av gangen. Når vi først snakker på telefonen, noe som ikke er veldig ofte, så går det ikke lange tiden før han begynner i telefonen "jeg er stiv", "er du naken"?, "jeg har lyst på deg"....

Jeg syns rett og slett det er ubehagelig og ekkelt og vet ikke hvordan jeg skal si nei for å ikke såre han. Hender jeg går med på telefonsex bare for samvittigheten skyld. Får hvis ikke, så gir han seg aldri. Kommer hele tiden inn på emnet, og hvis vi ikke snakker om sex er det bare sånne overfladiske saker. Kunne likeså ha sittet å snakket med en bekjent fra face.. Går skjelven over ti min før han begynner på nytt igjen og fortelle om hvor stiv han er og hvor deilig og fin jeg er osv..

Han sier nesten aldri sånne ting uten hensikter. Altså, han sier ikke noe fint til meg med mindre han ser en mulighet til å få seg noe.

Jeg føler det er sånn iallefall.

Skrevet

hmm... ikke lett dette med par med varierende sexlyst...

"hvis jeg får bestemme blir det max 2 ganger pr uke"... sånt henger jeg meg opp i...

-Hvorfor skal du bestemme?...Hvor er kompromisset? Hvor er samarbeidet?

Skjønner godt, utifra din tråd TS, at du er litt fortvilet over mannen som kun snakker om sex..men, husk at mannen har følelser han og.. de er tydeligvis ikke helt like dine..men han har han og.

• Liker 1
Skrevet

hmm... ikke lett dette med par med varierende sexlyst...

"hvis jeg får bestemme blir det max 2 ganger pr uke"... sånt henger jeg meg opp i...

-Hvorfor skal du bestemme?...Hvor er kompromisset? Hvor er samarbeidet?

Skjønner godt, utifra din tråd TS, at du er litt fortvilet over mannen som kun snakker om sex..men, husk at mannen har følelser han og.. de er tydeligvis ikke helt like dine..men han har han og.

Ja men jeg sa ingenting om at han skulle innfinne seg i å fått ganger pr uke. Jeg mener jo vi bør møtes på midten ét sted. Men har likevel vanskelig for å forstå hvordan jeg skal greie det uten lyst.

De fleste ganger vi har sex så tvinger jeg meg selv til det, sier til meg selv at jeg får sikkert lyst etterhvert. Og det får jeg jo som regel, selv om jeg faller helt sammen både titt og ofte. Jeg tar meg selv i å tenke på helt andre ting under selve anten, f.eks at det er salg på veto moda i helgen, hvordan jeg skal trene idag, eller at de hadde smakt med en pizza fra pepper nå. Jeg blir så lett distrahert! Er jo tydelig at jeg ikke syns det er så deilig da, eller så bare tenner jeg ikke på han mer. Noe må det være.

Hva tror dere...??

Jeg skulle jo ønske at lysta var på topp, men jeg kan ikke huske sist den var det.

Skrevet

1 gang i uka? Trodde du hadde normal sexlyst jeg. Eller er jeg unormal?

Det er helt normalt å ha seg kun en gang pr uke når man har vært sammen i over tre år. Det er andre ting som er viktigere i livet. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår hva du mener,min samboer er helt lik. Vi har nesten ikke sex for tiden fordi han maste hele tiden om det en stund- jeg er lei av å bare tenke på å ha sex. Det er trist for vi har/hadde et bra sexliv, men når det blir så mye mas og snakk om det gikk jeg lei. Vi har vært sammen i 4 år og det er nå han har gått meg på nervene av det som resulterer i null sex. :-/

Skrevet

Her problematiseres det jo veldig sterkt over en mann som har en sterk sex-drive. Men da kan man jo like gjerne problematisere over TS`s mangel på sådan.

Jeg vil si at det ikke er riktig å betrakte hans lyst som et problem og heller ikke hennes mangel på lyst som det samme. Faktum er at vi her har et par som er totalt i utakt. Derfor blir spørsmålet om det er mulig å finne fram til kompromiss som begge kan leve med. Hvis ikke....vel, da er det vel ikke så mange andre løsninger enn å avslutte forholdet?

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg kan få ereksjon av mindre enn det igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...