Gå til innhold

Da har Kelly Osbourne "endelig" blitt godkjent

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da ser det ut som Kelly har blitt godkjent etter å gitt etter for presset i Hollywood. Tynn som Hollywood liker det, pent (men akk så forutsigbart) antrukket akkurat som Hollywood liker det, solbrun som Hollywood liker det, ja tilogmed den populære cateye/vingeformede eyelineren er på plass akkurat som Hollywood liker det. Da får jeg bare gratulere, da hun har blitt som absolutt alle de andre Hollywood stjernene! Og husk, man må for Guds skyld ikke skille seg ut fra mengden, viktigere å bli godt likt.

http://www.kjendis.no/2012/10/31/kjendis/kelly_osbourne/jack_osbourne/ozzy_osbourne/hollywood/24131607/

Anonym poster: 12bf7677b81cdc456df9658e0a29d7f1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at hun er jo faktisk penere nå...

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke helt om lilla hår ikke er å skille seg ut, men sier meg enig med brunfargen.. Dog synes jeg vekten hun har nå passer bedre for ansiktet hennes.

Anonym poster: 6eb3ec5737c5afd303bd6ee05b2dc10b

• Liker 2
Skrevet

ho gikk fra blah, til wow,so ofte kan være litt kjedelig og standar. Det finnes en mellomgrense,og man kan se bra ut og samtidig være unik,men jeg syns faktisk at ho så jævlig ut før,som ho sier det selv. Ikke bare pga stilen og pga håret så feil klipt ut,men mest pga hennes holdning og ansikutrykk.

Kvinnen var tydligvis ikke fornøyd nå,og å piffe på utseende har gjort henne smilende og fornøyd, hva er det egentlig å klage på? Ho kan ikke utføre mirakler,.

Anonym poster: aa218a4d59c4ca4dba78bc19955eb12a

• Liker 2
Skrevet

Om du ser på fashion police på E! Så ser du at hun ikke har den solbrune fargen utenom den røde løperen. Og hun har absolutt sin egen stil.

Anonym poster: d420e475e4341f214e46a3a9c39f5c56

Skrevet

Problemet hennes var aldri vekta. Det var stilen. Sminken, klærne, håret osv.

Skrevet

Utifra bildene i artikkelen du linket til ser hun da ikke syltynn ut, men heller normalt slank?

Jeg er enig i at presset fra Hollywood ikke er sunt i det hele tatt, og hvis det er det som har påvirket Kelly Osbourne til å gå ned i vekt og å endre stil så er det trist. Men samtidig, ønsket om å gå ned i vekt om man er overvektig er ikke så uvanlig. Og det å endre stil er heller ikke så uvanlig når man er ung. Så det samme kunne nok sikkert skjedd selv om Kelly Osbourne bodde i en liten bygd i indre Østfold.

Hvis Kelly er fornøyd med slik hun ser ut i dag, så er jo det flott. Angående brunfargen så er det flott å trives med sin naturlige hudfarge, og mtp. hvor lys hun egentlig er har hun muligens dratt det litt langt? Hva vet jeg. Men jeg kan i hvert fall si at jeg personlig trives tusen ganger bedre med solbrun glød i huden enn helt vinterhvit - rett og slett fordi jeg føler meg penere da. Og det er jo en ærlig sak.

• Liker 2
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hun var overvektig, jeg syns hun ser både sunnere og penere ut nå (selvom hun kunne droppet brunfargen).

• Liker 1
Skrevet

Hun er virkelig forbildet mitt.

Anonym poster: 90385574c8ed021a8e074bdee629d013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...