AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #741 Skrevet 14. juni 2014 Noen som har lagt merke til at alltid når Stefano eller EJ kommer inn i stuen, så tar de seg et glass drink? Ja jeg er skikkelig fan og legger merke til slike detaljer Anonymous poster hash: fcdd1...f98 LOl dette har jeg å lagt merke til Anonymous poster hash: def39...396
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. juni 2014 #742 Skrevet 16. juni 2014 Åh Daniel går meg så på nervene!! Hver gang Chole skal fortelle han det, så bare kommer han med dette tullet sitt: "hysj hysj. Slapp nå av. Du er alt for hard mot deg selv. Vi har snakket om dette før. Jeg elsker deg og ingen ting vil endre på det. Du må slutte å tvile så på vårt forhold." Tlf ringer Jeg blir sprø Hold nå kjeft Daniel og la henne snakke!!!!! 4
Lillemeg25 Skrevet 18. juni 2014 #743 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Daniel og Chole er så kjedelige. Bare spoler over scener med de Litt av noen celler de har i Salem Må være digg å ha en celle der alle kan se inn på og se du ligger der. Virker som de kun har en celle i Salem å. Er jo alltid den samme de bruker Endret 18. juni 2014 av Lillemeg22
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #744 Skrevet 21. juni 2014 Det så teit at alle som har en mørk hemmelighet og har gjort noe galt står midt i parken eller sitter på the Brady pub å snakker om det. Hallo hvem som helst kan høre de. Også står de i tlf å snakker om noe skikkelig hemmelig midt i byen liksom. Veldig smart. Veldig rart at ingen har sett han Dr Baker enda. Han går jo rundt der og snakker med Nicole på brygga Anonymous poster hash: 9191e...03d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #745 Skrevet 22. juni 2014 Åh jeg er så lei Chole. Hun bare klager og kan ikke stå for det hun har gjort. My god. Blir helt sprø av den dama. Carly irriterer meg å. Kan hun slutte å komme med trusler? Kan hun ikke bare si det til Daniel all ready?! Dette her er så teit Anonymous poster hash: def39...396 1
Lillemeg25 Skrevet 23. juni 2014 #746 Skrevet 23. juni 2014 Her kan dere se når Daniel finner ut sannheten https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WALNXNf9KPI
Lillemeg25 Skrevet 27. juni 2014 #747 Skrevet 27. juni 2014 Bare lurer på noe. Håper noen kan svare. Alice er vel mora til Doug og Julies svigermor,. Hvorfor kaller Julie henne for bestemor?
Petalouda Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #748 Skrevet 27. juni 2014 er ikke Doug faren til hope da ? Jeg kaller mammaen min for mormor når jeg snakker til barna mine ... Kanskje Alice ble sånn at hun rett og slett gikk under navnet?
Scherbatsky Skrevet 27. juni 2014 #749 Skrevet 27. juni 2014 Bare lurer på noe. Håper noen kan svare. Alice er vel mora til Doug og Julies svigermor,. Hvorfor kaller Julie henne for bestemor? Alice er moren til Addie. Addie var gift med Doug (som hun fikk Hope med før hun døde). Doug var forelsket i Julie, som da altså også er datteren til Addie. Hope og Julie er halvsøsken, samtidig som Julie er stemoren til Hope. Så Alice er bestemoren til både Julie og Hope, og den tidligere svigermoren til Doug.
Lillemeg25 Skrevet 27. juni 2014 #750 Skrevet 27. juni 2014 Alice er moren til Addie. Addie var gift med Doug (som hun fikk Hope med før hun døde). Doug var forelsket i Julie, som da altså også er datteren til Addie. Hope og Julie er halvsøsken, samtidig som Julie er stemoren til Hope. Så Alice er bestemoren til både Julie og Hope, og den tidligere svigermoren til Doug. Oi det visste jeg ikke. Sykt. Føler alle er i sleikt i den byen
Scherbatsky Skrevet 28. juni 2014 #751 Skrevet 28. juni 2014 Oi det visste jeg ikke. Sykt. Føler alle er i sleikt i den byen Ja, sånn circa.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #752 Skrevet 30. juni 2014 Nååh synes det er så gøy å se på alle disse tilbake klippene jeg Når vi ser de står sammen med Alice og hun gir de gode råd. God old times Anonymous poster hash: def39...396
Gjest Sunshine23 Skrevet 30. juni 2014 #753 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Jeg synes det er så rart at Nicole og Chole er så gode venner jeg. Tenker på hva Nicole gjorde mot Chole for å få Brady liksom. Endret 30. juni 2014 av Sunshine23
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #754 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er såååå drit lei Daniel og Chole at jeg spyr!! Anonymous poster hash: 79801...1e0
punkyB Skrevet 9. juli 2014 #755 Skrevet 9. juli 2014 Er det ikke noen som kan avsløre litt hva som skjer framover ? Gidder ikke å vente mange år på at Hope skal bli avslørt feks- for regner jo med at hun blir det. Og regner også med at EJ blir avslørt ? Nicole kommer ikke sammen med Brady for hun blir også avslørt ? Kommer Brody og Arianna sammen igjen ?
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. juli 2014 #756 Skrevet 9. juli 2014 Her blir EJ avslørt av rafe https://www.youtube.com/watch?v=QwklxCaBkao&feature=player_detailpage Senere blir de sammen IGJEN men da er EJ utro med Abby. Sami finner det ut og hun teamer seg opp med Kate for å hevne seg mot EJ
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. juli 2014 #757 Skrevet 9. juli 2014 Synes det er gøy at Carrie, Mike, Laura osv er tilbake
punkyB Skrevet 10. juli 2014 #758 Skrevet 10. juli 2014 Senere blir de sammen IGJEN men da er EJ utro med Abby. Sami finner det ut og hun teamer seg opp med Kate for å hevne seg mot EJ Det er jo også et særtrekk ve denne serien at gamle fiender plutselig blir venner , dvs. Sami og Kate trenger jo forsåvidt ikke være venner for å samarbeide om hevn men dog .....
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #760 Skrevet 15. juli 2014 Bare jeg som synes Will er en skikkelig drittunge? Synes ikke det er greit hvordan han ofte snakker til Sami på selv om hun har gjort mye feil i sitt liv. Hun er fortsatt hans mor. Anonymous poster hash: def39...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå