Gjest Gjest_Erica Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Er det noen her på forumet som kan hjelpe med en oppskrift eller lenke til en oppskrift på szechuan-gryte? (Jeg tror det er slik det skrives...). Szechuan er en del av Kina. Jeg vet at det ofte er svinekjøtt i denne, men er det mulig å bytte det ut med f.eks. kyllingkjøtt?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Litt usikker på hva du mener med gryte, men visst du søker på kylling sechuan oppskrift så finner du oppskrifter. Elsker kylling sechuan selv og vurderer å prøve å lage det hjemm jeg også. Anonym poster: 2fbf40bf597f61f8e3fa81d5b5f61fd6
Gjest Wanderlust Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Finnes mange oppskrifter på nett! Jeg foretrekker retten Kylling Kong Bao(usikker på hvordan dette egentlig skrives, da det aldri står det samme i menyene på kinarestauranter). Det er en veldig kjent rett fra sechuan-regionen i Kina og er veldig god og sterk. Serveres ofte med cashewnøtter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå