Gå til innhold

hva skjer med sæden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

litt flau spørsmål.,men har startet på microgynon og han kom inn i meg. jeg har som de fleste som starter hatt litt rød utflod, derfor kledde jeg på meg ganske raskt. Rett etter det kjente jeg at noe kom ut,og det var rødt og rar konistans og det var mye av det. Lurer på om dette var sæden?

for er det ikke sånn at pillen stenger for at sæd kan kom inn og derfor renner det ut igjen?

Anonym poster: 6fcc49d519584aa8f9061119176dd11b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sædvæsken vil alltid komme ut igjen.

• Liker 7
Skrevet

Sædvæsken vil alltid komme ut igjen.

dette visste jeg ikke. syns det var helt grusomt. hva gjør man liksom? må alltid løpe til badet etter å ha hatt sex? hva er det andre gjør?

Skrevet

Du må nok stort sett det, ja. Det som går opp kommer ned, sæden blir ikke værende inni deg.

• Liker 4
Skrevet

Hehe :)

Dere kan jo ha noe papir stående ved sengen slik at du bare tar litt papir og lar det renne ut i det før du kaster det i søppelet? Eller så kan han sprute andre steder? På kroppen din, ansiktet, munnen om du vil svelge? Er hvert fall slik vi pleier å gjøre det. Har nylig funnet ut at jeg ikke tåler å svelge sæden hans da jeg blir veldig dårlig av dette, men jeg tror ikke det er så veldig vanlig.

Anonym poster: bff09903c1f5fa8d6245e99e3b1eb345

• Liker 2
Skrevet

Alt kommer ut igjen, noen ganger fort og andre ganger sakte. :) Husk å ta deg en dusj, kan begynne å lukte litt etter en stund :)

• Liker 1
Skrevet

Alt kommer ut igjen, noen ganger fort og andre ganger sakte. :) Husk å ta deg en dusj, kan begynne å lukte litt etter en stund :)

selvfølgelig,men dette blir jo mye mer styr enn det en kondom er...skjønner ikke folk gidder..

• Liker 1
Skrevet

selvfølgelig,men dette blir jo mye mer styr enn det en kondom er...skjønner ikke folk gidder..

Man trenger ikke dusje etterpå. Vi har alltid bare litt papir stående, tørker det som renner ut og så ferdig med dette. Ikke noe styr i det hele tatt. Jeg dusjer og vasker meg hver dag, men blir tåpelig å skulle dusje etter hver gang man har sex, og veldig unødvendig. Om man blir veldig svett og slikt er det kanskje greit å skylle av seg og dusje om man skal på jobb, middag med andre etc. men ellers ser jeg ikke poenget

Anonym poster: bff09903c1f5fa8d6245e99e3b1eb345

• Liker 6
Skrevet

Er en grunn til at man skal praktisere "safe sex". be gutten få på seg dongen og slipp å bli gravid eller få ymse sykdommer.

Hilsen ei som brått ble gravid etter å ha gått på p-pilla i 6 mnd :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Er en grunn til at man skal praktisere "safe sex". be gutten få på seg dongen og slipp å bli gravid eller få ymse sykdommer.

Hilsen ei som brått ble gravid etter å ha gått på p-pilla i 6 mnd :vetikke:

auch! tok den riktig og alt? tenker at det kanskje blir mer normalt når jeg ikke har utflod og det i tilegg blir rødt og jævlig,var helt grusomt!

Men kanskje begynne med begge deler?

Skrevet

Vi pleier bare å ha en håndduk liggende ved sengen. Den er grei å tørke av glidemiddel på også. Jeg skal uansett opp og tisse etter sex, så det er ikke noe stress å tørke bort sæden.

Anonym poster: 3a59827c64d670b32572adbfd11d297b

• Liker 3
Skrevet

auch! tok den riktig og alt? tenker at det kanskje blir mer normalt når jeg ikke har utflod og det i tilegg blir rødt og jævlig,var helt grusomt!

Men kanskje begynne med begge deler?

Jeg tok den riktigt ja - ellers hadde jeg sittet med flere barn enn kun den ene. kroppen vender seg til pillene etterhvert :).

Regner med at du ikke er så gammel - begynn å bruk begge deler som en vane :)

Er aldri dumt å sikre seg, men du får nok en kamp da fleste gutter hellere vil ha goneré, klamydia, kjønnsvorter og hiv enn å bruke dong. - No offence boys! :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok den riktigt ja - ellers hadde jeg sittet med flere barn enn kun den ene. kroppen vender seg til pillene etterhvert :).

Regner med at du ikke er så gammel - begynn å bruk begge deler som en vane :)

Er aldri dumt å sikre seg, men du får nok en kamp da fleste gutter hellere vil ha goneré, klamydia, kjønnsvorter og hiv enn å bruke dong. - No offence boys! :P

Nei,jeg er nok ganske ung,og dette er min første partner,og jeg er også hans første. vi prøvde kondom til å begynne med ,men den gikk i stykker og ble glemt engang,derfor startet jeg på pillen.

jeg har kjæreste btw,hadde ikke taklet å ha sex uten kondom med fremmede! (pga sykdom )

• Liker 2
Skrevet

dette visste jeg ikke. syns det var helt grusomt. hva gjør man liksom? må alltid løpe til badet etter å ha hatt sex? hva er det andre gjør?

Kødder du?? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Den kommer ut igjen i form av hudkrem. Bare til å lage seg en ansiktsmaske og nyte myk og fin hud helt gratis!

Anonym poster: e70bb8c427fec80c7e170197ac506869

• Liker 6
Skrevet

Jøss, dette vil jeg gjerne ha dokumentasjon på!

• Liker 3
Skrevet

Kødder du?? :sjokkert:

nei,er jeg veldig dum nå?

Det har sikkert noe å gjøre med at jeg i tillegg hadde litt blødninger, såb le det litt blandet og hele opplevelsen var helt forferdelig syns jeg..Antagelig fordi jeg ikke tenkte over det..Håpet at sæden forsvant på en magisk måte! eller at den i det minste brukte litt lengre tid på å komme seg ut igjen

Den kommer ut igjen i form av hudkrem. Bare til å lage seg en ansiktsmaske og nyte myk og fin hud helt gratis!

Anonym poster: e70bb8c427fec80c7e170197ac506869

Grisete :fnise:

håper det er feil jeg og!

Skrevet

Meg som kanskje har formulert meg feil. Jeg ble ikke vandt med pillene og at det var derfor jeg ble gravid :). Pillen fungerte bare plutselig ikke på meg? :/ hadde hverken omgangssyken, drakk for mye (eller spydde) eller glemte pillen.

Var ment på at rosa blødningene stopper og man blir vandt med pillen - sry :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet. MÅ han komme inn i deg?

Når dere nå ikke lengre bruker kondom, og begge ikke har sex med andre, kan dere da virkellig kose dere med spermaen.

Ingenting er mer herlig enn å se at den kommer.

Du ser det er godt for typen.

Gap opp, og du kjenner varm herlig væske.

Ikke farlig. Svelging er litt vanesak, men med firhermans friend, blir du kvitt saltsmaken.

Ellers er det er herlig hudkrem. Få gjerne typen til å smøre deg inn.

Det lukter ikke engang. Du trenger ikke vaske deg av den grunn. Men dere har kanskje svettet litt?

Anonym poster: dad8a29caa80670b56e14e3c28a1fac2

Skrevet

Meg som kanskje har formulert meg feil. Jeg ble ikke vandt med pillene og at det var derfor jeg ble gravid :). Pillen fungerte bare plutselig ikke på meg? :/ hadde hverken omgangssyken, drakk for mye (eller spydde) eller glemte pillen.

Var ment på at rosa blødningene stopper og man blir vandt med pillen - sry :)

P-piller er 99 % sikkert ved normal sikker bruk (rundt 90 % om du slurver - som er omtrent like sikkert som kondomer, forresten). Det betyr at statistisk sett blir 1 av 100 "normale" kvinner gravide på pillen, mens den virker, i løpet av et normalt sexuelt aktivt år. (10 av 100 for de slurvete)

Mao: du kan bli gravid på p-piller. Usansynlig, men fullt mulig.

Anonym poster: 732e176ff74e6ed42dbdb73b32ac407a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...