AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Har en pulevenn jeg har kjent i 8 år nå, vi var venner de første 6 årene, så gikk det over i kos på søndager, i etterkant så er det sex og da er det slik at vi vanligvis tilbringer helgen sammen i noen tilfeller, og noen ganger er det en ukedag eller to det som er, han er litt spesiell.. i det siste året har han blitt sånn merkelig, han slutter plutselig å snakke til meg, også svarer han ikke alltid når jeg spør om vi skal treffes.. han kontakter meg iblant, og han svarer noen ganger.. men i grunn så tror jeg han blir litt sur når jeg ikke svarer han også tar han på en måte hevn ved å ikke svare meg når jeg skriver til han.. hele greia er helt rar, men jeg orker ikke å bytte pulevenn.. ork å finne en ny en.. har konfrontert han med det så har han bare sagt at han var dum, også blabla fikk dårlig samvittighet fordi vi har så forskjell i alder ( han er 29 og jeg er 22 ) så mitt spørsmål er .. hva er problemet hans?? når vi har blitt enige om å bli pulevenner, hvorfor oppfører han seg sånn?? Anonym poster: 3f60efa6dafe6a1a7d19e66b88ccb2d0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Mener du seriøst at du tror folk her vet hva problemet hans er og hvorfor han oppfører seg sånn? Det er du som kjenner han ikke vi på KG. Anonym poster: 6b6bbcc70bf14971619d0eff9b283d13 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 ts her, ingen grunn til å være spydig.. jeg bare lurte på om noen andre har vært i lignende situasjon og kan dele erfaringer .. eventuelt litt støtte og veiledning til hvordan jeg kan gå frem Anonym poster: 3f60efa6dafe6a1a7d19e66b88ccb2d0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Han virker ikke interessert i å være pulevennen din mer. Anonym poster: 62ca664de48f9ff40dbf81d75b3ea34d 3
IcarusXI Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Kanskje han begynner få følelser for deg og vet ikke hvordan han vil gå fram. Eller han liker ei annen og vil rolig gli ut av ordningen deres? Kanskje han er en alien og må dra tilbake hjem?! 3
Alina X Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Hva med å spørre han rett ut: "Du hva faen er problemet ditt?Hvorfor oppfører du deg så jævla barnslig????" Du må si det på den måten, for menn så nytter det ikke med: "Jeg føler at vi ikke kommuniserer på samme plan, og jeg vil gjerne at du skal lette på hjertet å fortelle meg dine innerste tanker så vi kan løse problemene som kanskje har en årsaksammenheng med din libido"....eller noe i den gaten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå