Gå til innhold

Saybia`s egene verden


saybia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-)

Er ny bruker her på kvinneguiden og fann ut at det å lage seg en dag bok er en fin måte å bli kjent med folk og lære seg å kjenne disse sidene på.

Litt om meg selv:

er ei jente på 19 år. går sisteåret videregående. Har kjæreste men vet ikke om det kommer til å vare så mye lengere. Han er så rar liksom... Han bryr seg bare om forholdet vårt ikke hvordan jeg har det ellers, Han sitter mye hjemme og gidder ikke bli me ut. Men men, jeg elsker han iallefall:)

noen forslag til hvordan jeg ska behandle han, skal jeg reagere på at han ikke er så veldig inntrisert i hvordan jeg har det og bare i forholdet vårt eller ska jeg bare la det ligge å se hvordan det går?

Ellers så liker jeg alt som er gøy, feste, kino, cafe og teater.

I dag skal jeg bare ta det med ro resten av kvelden å slappe av foran tv`n, er ikke så mye bra å se på men finner vel ett eller annet.

Ønsker alle velkommen inn i dagbokverdenen min og håper på posetive tilbakemeldinger eller negative. All tilbake melding er bedre enn ingen :-)

Stor klæmz fra saybia :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tar jeg kvelden, skal opp tili på skolen i morgen så... men men, blir vel ei ordning på det også:)

Bare noen månder igjen nå så, må kjempe meg igjenom den siste tiden.

Så da vil jeg bare si god natt til alle dere andre der ute:)

Nattaklæmz Saybia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

lenge siden sist jeg har skrevet her nå, har skjedd mye siden sist.

slutt mellom meg å typen, tror det er best sånn, var for ulike og jeg føler jeg har vokst litt i fra han, fått nye hobbyer og sånn, men er litt kjedelig uansett. men men, sånn er livet.

ellers så går det mye beder med meg, ser lysere på skolen og hverdagen nå enn jeg gjore tidliger, litt godt at det er lysere og går mot vår.

nå er det ikke lenge til russetia starter heller, det blir gøy, bare så synd at alle klærene jeg har bestilt er mange størrelser for store, men mamma kan sikkert sy de inn, må finn ei løsning på det der, nå detter de nemelig rett av meg :hoho:

ellers så har jeg planen får neste år klar, jeg skal jobbe og ta opp de fagene jeg endten får elendig karakterer i eller srtyker i, da slipper jag å bli kjempe suffa om dette skal skje i år. men men, håper på det beste da...

påsken har vært super fin, vært bare hjemme å tat livet med ro, men det har blitt en del festing, har vært på en del dater med en ny type jeg har i kikkerten, men vet ikke om det blir noe der enda, han er litt gammel i forhold til meg også så er usikker på om det er noe å satse på, men jag tar det som det kommer... tiden vil vise, han er iallefall en toppers fyr og vi er gode venner sånn som det er nå.

har en tøff uke foran meg nå, masse lekser og skolearbeid :-? kjedelige greier, men dette fører iallefall til masse tid foran pcen. ikke noe som er så galt at det ikke er godt for noe.

men men, ble kansje litt usammenhengende dette innlegget. men fikk iallefall ut en del av tankene mine, føles godt.

nå skal jeg ta kvelden så jeg overlever skolen i morgen...

gleder meg til jeg blir ferdig nå ja!!!

god natt da allesammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

kom meg ikke på skolen i dag, er syk. kjedelig dette altså!!! ligger med feber og vondti hodet ikke noen drømme situvasjon, men er beder nå enn tidligere. får håpe jeg blir bra snart.

ellers så har ikke jeg fått så mye ut av denne dagen, har datet senga i hele dag.

ska vel gjøre litt lekser nå, hvis jeg gidder, må nesten prøve...

snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke skole på meg i dag heller, våknet med migrene. ikke gøy! er mye bedre nå så må prøve å få gjort noe fornuftig i dag....

skal kansje til byen sammen med mamma å handle klær, det trengs kan man si, har ikke noe som passer langere. alt er for stort. har krympa masse siden jul, 10kg, uten å gjøre noe for d, ganske skummelt. men det er litt digg å da. :hoho:

men men, må vel ut å røyke litt nå, trengs innimellom det også :)

snakkes da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du var så snill å såg innom min lille dagbok så tenkte jeg at jeg fikk sjekke ut hva slags liten person du er! :)

Håper det går bra med migrenen og at du kommer deg på skolen i morgen! God bedring.. :-)

Stor klem fra meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

God bedring! Håpar hodepinen er betre! :klem: Jobbing etter vgs kan anbefalast! Blir litt meir motivert då. Lukke til! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...