Gå til innhold

Hjelp, hva gjør jeg?!

Fremhevede innlegg

Gjest Frøken Fryd
Skrevet

Jeg tror jeg har 'slitt med' bakteriell vaginose (?), særlig etter menstruasjons periodene. Det lukter regelrett ille, og lukten blir sittende igjen i både undertøy og bukser. Har ofte med meg 3-4 ekstra undertøys skift når det er ille. I tillegg tror jeg nå at jeg har fått sopp i skjeden. Kan dette være en følge av ubehandlet bakteriell vaginose? Kan deg få konsekvente følger dersom man ikke går dette behandlet? Tenker da på reproduksjon.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har verken råd til å reise til legen, eller få en legetime. Kan bakteriell vaginose og sopp være en følge av dårlig kosthold i en lengre periode? Da tenker jeg på omtrent to måneder, uten tilgang riktig føde og ernæring.

Er det noen som har noen gode råd til en heller fattig student? Finnes det noen støtteorganisasjoner el for oss med særdeles dårlig råd? Utenom NAV da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få kjøpt div. produkter på apoteket som hjelper mot vondt lukt, ubehag, og soppinfeksjon.

Skrevet

Jeg får BV symptomer når jeg slurver med kostholdet ja.

Det er heller ingen reell risiko for at dette får langvarige følger (ja, skrekkeksemplene finnes, man kan og bli truffet av lynet i morgen).

Reduser sukker og raske karbohydrater så mye du kan. Støtte organisasjoner... frelsesarmen har suppekjøkken ol, men jeg kjenner ikke til noen som gir direkte hjelp for legebehandling ol.

Skrevet

Du burde jo dra til legen da. På et eller annet vis må du jo klare å skrape sammen litt?

Slutt å gå med g-string hvis du gjør det. Det er kun en direkte vei for bakteriene fra ræva til skjeden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...