Gå til innhold

Menn og brystvorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bit forsiktig i låret før du går ned på han.

Anonym poster: 770188175307aea1d1c4009bd42ede9b

Ja, jeg spør hva annet enn TENNENE Sakone mener man kan bite MED. Han foretrekker kvinner som ikke biter ham med tennene... Jeg lurer skrekkelkig på hva annet kvinner kan bite med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg spør hva annet enn TENNENE Sakone mener man kan bite MED. Han foretrekker kvinner som ikke biter ham med tennene... Jeg lurer skrekkelkig på hva annet kvinner kan bite med...

Jeg har en kompis som mente at hans ene erobring kunne bite med musa... Hans ord. Kanskje det var det Sakone tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spør hva annet enn TENNENE Sakone mener man kan bite MED. Han foretrekker kvinner som ikke biter ham med tennene... Jeg lurer skrekkelkig på hva annet kvinner kan bite med...

Gebiss?

Anonym poster: 75b74bdc7186a960fbfec7d007c0f7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vil ha rytmisk kos på begge brystvortene. Jeg kan omtrent bestemme når han skal komme ved å berøre dem riktig eller evt la være å berøre dem hvis jeg vil at han skal holde lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som mente at hans ene erobring kunne bite med musa... Hans ord. Kanskje det var det Sakone tenkte på?

Vagina dentata

Anonym poster: 75b74bdc7186a960fbfec7d007c0f7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg spør hva annet enn TENNENE Sakone mener man kan bite MED. Han foretrekker kvinner som ikke biter ham med tennene... Jeg lurer skrekkelkig på hva annet kvinner kan bite med...

Ord! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Har tidligere vært borti at brystvortestryking ble satt pris på, men med kjæresten nå blir det bare hyl! og fare for å bli dyttet ut av senga. Kilen mann, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rett og slett ikke annet enn dårlig norsk fra min side i akkurat den setningen ^^

Men hyggelig at det skapte litt diskusjon her idag da! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker en våt og deilig tunge der. Sug, slikk er digg - biting og tenner er ikke godt. Drømmen er å bli sugd samtidig som noen slikker brystvortene. Elsker å bli runket samtidig som hun suger brystvortene... Ja takk !!!!

Anonym poster: 57b717ba0b882c149647983c705322ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...