Gå til innhold

Maison Martin Margiela for H&M


kills

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke det beste tidspunktet å opprette denne tråden på ved tanke på de nylige avsløringene om H&M, men siden 15. november nærmer seg begynner jeg å bli litt spent på det nye designsamarbeidet til kjeden.

Mye utenom det vanlige i denne kolleksjonen, men jeg har funnet et par ting jeg liker veldig godt.

Jeg har ikke brydd meg særlig mye om de tidligere designer-kolleksjonene til H&M, er det noen som her som har erfaring som vet hvor vanskelig det er å få tak i varene? Har egentlig ingen planer om å stille meg i kø ved midnatt..

Boots med plexihæl

IMG_8572.JPG

Blazer

sl_ladies_no20.jpg

Candy wrapper clutch

Margiela_HM_Candy_Clutches-600x449.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger den sølvfargede clutchen - den er helt rå! :pls:

Jeg har pleid å skaffe meg en bit av de fleste kolleksjonene - nesten blitt litt tradisjon for meg, så skal nok knabbe meg noe i år også. Jeg har aldri vært den som står klar utenfor butikken klokka 09.00, men tar gjerne turen innom om jeg har sjansen. Min H&M er i Trondheim, og der har det pleid å vært ganske utplukket etter kort tid. Jeg var veldig interessert i noen plagg fra Lagerfeld-kolleksjonen, og når var innom butikken klokka 10.00 var alt utenom ett plagg jeg hadde sett meg ut, borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bootsa med plexihæl var helt rå, ligner på at man går i løse luften! Jeg har heller aldri stått i kø for de samarbeids-kolleksjonene til HM, men de der var så kule at jeg nesten vurderer å ta del i galskapen jeg også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor jeg kan finne bilder av hele kolleksjonen? Dette ser ut til å være noe for meg.. :fnise:

http://www.fashionologie.com/New-Margiela-HM-Pieces-Revealed-Pictures-25348298

Tror det er det beste man kan finne fram til nå. Venter på at H&M skal publisere bilder av hele kolleksjonen og prisene, det burde vel ikke være så lenge til de gjør det nå. Synes nemlig at jeg har sett bilder av ting som ikke er på denne linken, men mulig jeg tar feill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, virkelig ikke min stil. Men likte den ene toppen; "Trompe L'oeil Tattoo Top og de støvlettene; "Knee-High Leather Boot".

Er 50$ og 299$ som det står på linken, det samme som det vil koste her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, virkelig ikke min stil. Men likte den ene toppen; "Trompe L'oeil Tattoo Top og de støvlettene; "Knee-High Leather Boot".

Er 50$ og 299$ som det står på linken, det samme som det vil koste her i Norge?

Mener prisene skal være ganske så like fra land til land, men ser ikke bort fra at det kan bli litt dyrere i Norge. Håper dog ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener prisene skal være ganske så like fra land til land, men ser ikke bort fra at det kan bli litt dyrere i Norge. Håper dog ikke det.

Ikke faen jeg bruker nesten 2000 kroner på de støvlettene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen jeg bruker nesten 2000 kroner på de støvlettene.

Hehe, stusset litt over prisene på skoene selv ved tanke på at det er H&M, men så at Anna Dello Russo kolleksjonen også hadde sko i samme prisklasse så de selger vel uansett.. Ikke fullt så sikker på om det blir sko på meg heller gitt.

Endret av kills
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stusset litt over prisene på skoene selv ved tanke på at det er H&M, men så at Anna Dello Russo kolleksjonen også hadde sko i samme prisklasse så de selger vel uansett.. Ikke fullt så sikker på om det blir sko på meg heller gitt.

Jepp.. alle kjøper så lenge det er merkevare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger den sølvfargede clutchen - den er helt rå! :pls:

Jeg har pleid å skaffe meg en bit av de fleste kolleksjonene - nesten blitt litt tradisjon for meg, så skal nok knabbe meg noe i år også. Jeg har aldri vært den som står klar utenfor butikken klokka 09.00, men tar gjerne turen innom om jeg har sjansen. Min H&M er i Trondheim, og der har det pleid å vært ganske utplukket etter kort tid. Jeg var veldig interessert i noen plagg fra Lagerfeld-kolleksjonen, og når var innom butikken klokka 10.00 var alt utenom ett plagg jeg hadde sett meg ut, borte.

Vet du om kolleksjonen blir stilt ut nede eller oppe? Så at ADR var på Trend, mens Marni kolleksjonen var på jeans-avdelingen til Divided.. Kjekt å vite mtp kø

Anonym poster: 3162723f7d034cf1066379dde8f162d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om kolleksjonen blir stilt ut nede eller oppe? Så at ADR var på Trend, mens Marni kolleksjonen var på jeans-avdelingen til Divided.. Kjekt å vite mtp kø

Anonym poster: 3162723f7d034cf1066379dde8f162d3

Nei, dessverre. Ikke enda i alle fall.

De har jo plassert kolleksjonene over hele butikken snart så ofte som de varierer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Noen som fikk tak i noe?

Kjøpte meg candy wrapper clutchene i begge fargene, en blazer og så den ullgenseren for herre med masse ulikt mønster på, brun. Usikker på om jeg skal beholde sistnevnte, må bestemme meg før i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at 2k var litt for drøyt for de skoene med plexihæl, da jeg ikke hadde mulighet til å være fysisk til stede under salget og er kresen på komfort osv. når det kommer til sko. Den andre tingen jeg ville ha (kashmirgensern i blå), ble solgt ut i min størrelse før jeg fikk lagt den i handlekurven :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette er galskapen som gjorde at nettsiden deres var nede i dagtidlig! Irriterte meg grønn da jeg bare skulle sjekke pris på noe, og ikke kom inn.

Synes den sølvclutchen var litt stilig, utover det var ikke resten noe for meg egentlig.

Anonym poster: 906dda5c38122d73282c1122bf5dc45d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes at 2k var litt for drøyt for de skoene med plexihæl, da jeg ikke hadde mulighet til å være fysisk til stede under salget og er kresen på komfort osv. når det kommer til sko. Den andre tingen jeg ville ha (kashmirgensern i blå), ble solgt ut i min størrelse før jeg fikk lagt den i handlekurven :(

Jeg prøvde bootsene med plexihæl som jeg postet bilde av og synes de var veldig harde og ukomfortable. For 2500 kr så ble det ikke sko på meg. Hadde de vært komfortable hadde jeg lett kjøpt disse, men synes ikke det er verdt å bruke den summen på så ukomfortable sko.

Kasjmirgenseren var nydelig, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den, men var ei som så gjerne ville ha den mens jeg var litt i tvil så jeg ga den til henne. Dessuten så nådde den meg uansett til knærne så jeg er litt usikker på hvor mye jeg hadde fått brukt den.. Utrolig god og myk genser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok denne kolleksjonen flopper litt. synes det meste var direkte stygt, men hver sin smak selvfølgelig :) og har vært myyye igjen på de butikkene jeg har vært på så det skal nok ikke være noe problem å få tak i det man vil ha! det verste var den dyne-kåpen. herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...