Gjest baby-E Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 heisann! hvordan lager jeg en god strawberry daiquiri? er det noen som har en oppskrift på dette, med hvit rom?
~umulia~ Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Knus frossene jordbær i en foodprossesor, tilsett romen og smak til med melis. Super enkelt og kjempe godt.
Lilly16 Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Frozen Strawberry Daiquiri Ingredienser: 4 cl white rum 1,5 cl ferskpresset limejuice 0,75 cl sukkerlake 2 cl Bols jordbærlikør 5 jordbær knust is Fremgangsmåte: Ha alle ingrediensene i en blender. Lag en jevn blanding og tilsett mer is etter ønske. Hell over i et cocktailglass og pynt med et jordbær.
vackraflickan Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 Hei! Jeg syns det er best med ferske jordbær, men er litt ute av sesong for det (iallefall de som er søte og ikke koster en formue) I barbutikken ved Solli plass (alt om bar) kan du kjøpe jordbærpurè til å lage den med. Jeg syns den er god. De har også masse oppskrifter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå