Gå til innhold

Hva er din rolle på KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den forståelsesfulle mammaen, den slemme provokatøren, den sinte hissigproppen, den snusfornuftige osv :)

Anonym poster: f3bbc69bbbfdc4eb2a6ccc4234e4c8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt mål er å tilslutt lure meg inne i alle kvinners hjerte, slik at når det senere blir KG-møter ala julebord, så er jeg sikret ONS den natten.

• Liker 7
Skrevet

Han som skriver teite og tørre kommentarer i random tråder.

• Liker 1
Skrevet

:natti:

Mitt mål er å tilslutt lure meg inne i alle kvinners hjerte, slik at når det senere blir KG-møter ala julebord, så er jeg sikret ONS den natten.

:natti:
Skrevet

Elendig hoffnarr eller spydig heks. Alt ettersom. :)

Skrevet

Meg selv.

Alle er seg selv. Du skjønte hva jeg mente

Skrevet

Rettferdighetens vokter mot feminismen. Jeg er fornuftens stemme når feminister taler ut og sprer sitt hat mot menn.

Anonym poster: 0287458b844b65c8c30fda367edaec74

• Liker 2
Skrevet

Rettferdighetens vokter mot feminismen. Jeg er fornuftens stemme når feminister taler ut og sprer sitt hat mot menn.

Anonym poster: 0287458b844b65c8c30fda367edaec74

Er det du som slenger ut "femnazi" til masse kvinner som ikke er det?

• Liker 4
Skrevet

Hun som har rett.

Som alle elsker å hate, men som likevel har flere plusser per innlegg enn de fleste andre her.

• Liker 1
Skrevet

Hahahahahaha........ :5: Nesten så jeg får lyst til å dukke opp på alle disse julebordene/treffene osv bare for å være your winglady.

Skrevet

Hahahahahaha........ :5: Nesten så jeg får lyst til å dukke opp på alle disse julebordene/treffene osv bare for å være your winglady.

Hva er din rolle norah? Jeg kalte deg elevrådsrepresentant en gang :fnise:

Skrevet

Hun som har rett.

Som alle elsker å hate, men som likevel har flere plusser per innlegg enn de fleste andre her.

Jeg snoket meg inn på profilen din, og jeg må si jeg humret langt mer enn jeg hatet altså :fnise: Fnis.

Hva er din rolle norah? Jeg kalte deg elevrådsrepresentant en gang :fnise:

Hehe....tja. Jeg har ingen rolle, jeg er bare meg selv - faktisk. Jeg er her egentlig for å diskutere uavhengig av bruker, men har oppdaget nå i det siste at det er relativt umulig.

Jeg får ganske motstridende tilbakemeldinger her inne, enten veldig positive eller veldig negative.

De positive er alltid på bakgrunn av sak, de negative er alltid på bakgrunn av "person" :)

Men jeg synes sammenlikningen med Lisa Simpson var ganske søt(lurer på hvem det var forresten, jeg er så ufattelig nysgjerrig på hvem det var som lagde den sammenlikningen med en haug av brukere opp mot diverse serie- og filmkarakterer)......

Hva er DIN rolle, Anonym poster: f3bbc69bbbfdc4eb2a6ccc4234e4c8a7?

• Liker 2
Skrevet

Men jeg synes sammenlikningen med Lisa Simpson var ganske søt(lurer på hvem det var forresten, jeg er så ufattelig nysgjerrig på hvem det var som lagde den sammenlikningen med en haug av brukere opp mot diverse serie- og filmkarakterer)......

Tråd?

Anonym poster: e7136f07793500c48f9912a43f7bcb8f

Skrevet

Tråd?

Anonym poster: e7136f07793500c48f9912a43f7bcb8f

Jeg er så dårlig på søkefunksjonen......

Husker bare at jeg diskuterte med denne AB`en om hvorvidt Lutetium minnet om Vince Masuka. Det var en lang kjempemorsom liste, ikke så mye pga brukerne som ble nevnt, men pga sammenlikningene og valg av serier ;)

Sikkert under snikksnakk.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Dette er akkurat som når man blir spurt på intervju om hvordan dine venner ville beskrevet deg. - Det vet jeg virkelig ikke, da må du nesten spørre dem.

Edit: Kanskje jeg er den som aldri svarer på tråden slik det faktisk er meningen at man skal? "Den vanskelige".

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dette er akkurat som når man blir spurt på intervju om hvordan dine venner ville beskrevet deg. - Det vet jeg virkelig ikke, da må du nesten spørre dem.

Edit: Kanskje jeg er den som aldri svarer på tråden slik det faktisk er meningen at man skal? "Den vanskelige".

Det tenkte jeg og, eller når man blir bedt om å beskrive seg selv, så sier èn at hun er den intelligente i gjengen. Og alle rundt tenker bare... jahaja..nei

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

"analelskende hore" er en rolle en del har prøvd å prakke på meg opp igjennom tiden. Jeg har også blitt sammenlignet med Sookie i True Blood, tror det var i samme tråden som Norah snakker om.

Aner ikke hva rollen min egentlig er, tror den forandrer seg litt etter dagsform.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er den som svarer nøyaktig og kjedelig på spørsmål.

edit: nevermind :wink:

Endret av melly666
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...