Gå til innhold

Dameklokker


carino

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har tips om trygge, gode nettbutikker som selger dameklokker (armbåndsur)? Helst norske butikker, men hvis det finnes noen særs bra i utlandet er det også greit, men si gjerne litt om hvordan man gjør det i henhold til toll osv., har kun handlet under 200-grensen før.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Du sier ikke noe om hvilken kategori du ser etter, så jeg gir deg en lenke til en solid nettside med klokker/armbåndsur som prismessig ligger sånn ca. i middelklassen :)

Det er fullt mulig å få seg dyrere armbåndsur, og det er absolutt mulig å finne haugevis av billigere armbåndsur, men dette kan være en start, - og så kommer det nok flere lenker etterhvert :)

Urverket.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter et pent dameur der man kan se hva klokken faktisk er. Har i dag et D&G-ur der jeg gjetter tiden på døgnet... :fnise:

Vil gjerne kunne se hva tiden er i mørket også, da jeg har små barn som våkner veeeldig tidlig. :natti:

Vil ha metall, ikke stor, pris 1500-2500 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg sier som jeg har sagt i klokketråder før. Se hos urmaker, og dropp klokker hvor du betaler for merket, og ikke for urverket.

Jeg har en Certina-klokke som jeg har hatt lenge, og jeg tror ikke den var så mye dyrere enn hva du tenker deg. Certina, Citizen, Tissot, Seiko osv har gode klokker til en ålreit pris.

Du finner disse merkene hos de fleste urmakerne og nettbutikkene deres. :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...